تازه های سایت

کد مطلب: 22813
9. بهمن 1393 - 14:08
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همزمان با ایا دهه مبارک دهه فجر دو خانه بهداشت روستایی در شهرستان نهاوند به بهره برداری می رسد.
افتتاح دو خانه بهداشت روستایی در ایام دهه فجر در نهاوند

به گزارش سایت گرو، رشید حیدری مقدم با اشاره به ضرورت بیان دستاوردهای به دست آمده در سال های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: پروژه های ساختمان دانشکده دندانپزشکی، ساختمان دانشکده پیراپزشکی، ساختمان دانشکده بهداشت و پزشکی با کاربری آموزشی، راه اندازی کلینیک ویژه شماره سه و افتتاح بخش بازسازی شده زنان (سه) مرکز آموزشی درمانی فاطمیه با کاربری درمانی در شهرستان همدان ازجمله طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی دانشگاه در دهه فجر است.

وی اظهار کرد: رشد بخش بهداشت و درمان از شاخص های توسعه یافتگی هر جامعه است که این پروژه ها در شهرستان های مختلف بر اساس نیازسنجی انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امید است با افتتاح این طرح ها شاهد توسعه روزافزون بخش بهداشت و درمان استان باشیم.

وی گفت: در همین زمینه خانه بهداشت روستاهای طائمه و چغاصراحی در شهرستان نهاوند هم زمان با ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

 حیدری مقدم افزود: این دو خانه بهداشت با کاربری بهداشتی هر یک با ظرفیت 125 نفر و با 100 درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر امسال افتتاح می شوند.

وی در پایان گفت: 23 طرح قابل افتتاح و کلنگ زنی دهه فجر در دانشگاه علوم پزشکی همدان اجرایی خواهد شد.

دیدگاه شما