تازه های سایت

کد مطلب: 22806
8. بهمن 1393 - 9:18
ساختمان سابق اداره پست نهاوند جهت راه اندازی درمانگاه تخصصی به شبكه بهداشت و درمان واگذار شد .
ساختمان قديمی اداره پست نهاوند به بخش درمان واگذار شد

به گزارش سایت گرو، حدود 3 ماه پيش رئيس شبكه بهداشت و درمان در ملاقات با نماينده معين شهرستان خواستار واگذاری ساختمان قديمي اداره پست به شبكه بهداشت و درمان بدليل كمبود فضاي درمانی در شهرستان شد و اينك پس از گذشت 3 ماه با تلاشها  و رايزني هاي مدير شبكه بهداشت و درمان و مساعدت مسئولين شهرستان و استان موافقت واگذاری اين ساختمان جهت تغيير كاربری و راه اندازی درمانگاه تخصصی اخذ گرديده است.

اميری رئیس شبکه بهداشت نهاوند با اشاره به اينكه امروز اولويت اول دولت نظام سلامت و بهداشت و درمان مردم است اظهار داشت: اين شهرستان با كمبود فضای درمانگاه شهری روبروست و درمانگاههای شهری موجود جوابگوی نياز جمعيت 100 هزار نفری شهر نهاوند نيست.

وی گفت: طبق رايزنی بعمل آمده مقرر گرديده كه ساختمان قديم اداره پست كه مدتها بدون استفاده مانده و در مركزيت شهر قرار دارد به مدت 3 سال در اختيار شبكه بهداشت قرار گيرد .

فرماندار شهرستان نهاوند نیز در این مورد گفت: واگذاری ساختمان بدون استفاده اداره پست نهاوند به بخش بهداشت و درمان از مصوبات شورای برنامه ريزی استان است كه طبق قانون بايد انجام شود .

عبدالملكی اظهار داشت: با اجرای سياست های دولت در بخش سلامت كارهاي خوبي در كشور و در اين شهرستان انجام شده كه لازم است اين سياست به عنوان يكي از مطالبات مردمي تداوم يابد .

وی افزود: براي واگذاري اين مكان موضوع در شوراي برنامه ريزی استان مطرح و مقرر گرديد اين مكان در اختيار شبكه بهداشت و درمان براي تبديل شدن به درمانگاه تخصصي قرار گيرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما