تازه های سایت

کد مطلب: 22797
5. بهمن 1393 - 0:04
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: نبود حامی مالی دغدغه اصلی بانوان ورزشکار نهاوندی است.
دغدغه اصلی بانوان ورزشکار نهاوند نبود حامی مالی است

به گزارش سایت گرو، سعید کولیوند گفت: نبود حامی مالی سبب شده تا برخی تیم های ورزشی بانوان ورزشکار نهاوندی برای اعزام مشکلاتی داشته باشند و البته دستگاه ورزش شهرستان در حد توان از آنها حمایت داشته است.

وی اضافه کرد: نبود حامی مالی برای ورزش نهاوند در حالی است که باوجود مشکلات توانسته اند از ابتدای سال جاری تاکنون 70 مدال رنگارنگ کشوری را کسب کنند.

کولیوند با اشاره به اینکه تکمیل مجموعه ورزشی چند منظوره و اختصاصی بانوان نهاوند کمک شایانی به پیشرفت ورزشکاران خواهد داشت، گفت: با راه اندازی این مجموعه به لحاظ زیرساخت های ورزش بانوان کمبود نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون یکهزار و 700 بانوی نهاوندی به صورت سازمان یافته ورزش می کنند، گفت: تلاش مجموعه افزایش آمار بیمه شدگان ورزشی به خصوص در بخش بانوان است.

رییس اداره ورزش و جوانان نهاوند یادآور شد: این تعداد ورزشکار سازمان یافته در 24 هیات ورزشی و زیر نظر 35 مربی ملی و بین المللی فعالیت دارند.

وی توسعه ورزش قهرمانی را یکی از سیاست های اصلی دستگاه ورزش نهاوند در بخش بانوان عنوان کرد و گفت: در رشته های جودو و بازی های بومی محلی صاحب جایگاه ویژه در سطح کشور هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما