تازه های سایت

کد مطلب: 22785
4. بهمن 1393 - 0:31
مراسم قرائت زیارت حضرت رسول(ص) همزمان با نماز مغرب در استان مقدس شاهزاده محمد(ع) شهرستان نهاوند برگزار شد.
 زیارت حضرت رسول(ص) در شاهزاده محمد(ع) شهرستان نهاوند قرائت شد

تولیت استان مقدس شاهزاده محمد(ع) شهرستان نهاوند در گفت و گو با سایت گرو، گفت: در پی اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) مراسم قرائت زیارت حضرت رسول با حضور مسئولان و عموم مردم در بقعه متبرکه این امامزاده با شکوه خاصی برگزار شد.

حجت الاسلام گودرز سیفی افزود: دولتهای غربی با هتاکی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) سعی دارند بار دیگر موج جدید اسلام هراسی در دنیا به راه بیندازند، غافل از اینکه توهین به پیامبر اعظم(ص) رسوایی بیشتر مستکبران،  را همچون گذشته  در پی خواهد داشت و موجب همدلی  و همبستگی بیشتر مسلمانان و ریشه کن شدن جریانات تکفیری خواهد شد.

وی با بیان این که حضرت محمد به عنوان آخرین پیامبر الهی، حق بزرگی بر گردن مسلمانان دارد افزود: باید تلاش کنیم قرائت زیارت حضرت رسول به عنوان یک سنت حسنه در جامه نهادینه شود تا مسلمانان نیز با ابعاد زندگی حضرت ختمی مرتبت بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام سیفی بیان داشت: ترویج فرهنگ ناب محمدی(ص)، شناخت ابعاد مختلف زندگی رسول گرامی اسلام(ص) و آشنایی بیشتر با اخلاق پسندیده خاتم‌الانبیا(ص) از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم در شهرستان نهاوند بود.

تولیت استان مقدس شاهزاده محمد(ع) شهرستان نهاوند گفت: قرائت قرآن کریم ، قرائت زیارت پیامبر اعظم(ص) ،سخنرانی پیرامون شخصیت نبی گرامی اسلام و مدح و منقبت خاتم المرسلین و افشای نقشه شوم دشمنان و اسلام هراسی از جمله برنامه های این همایش مردمی بود که در شهرستان نهاوند برگزار شد.

غلامرضا فریدونی دبیر جنبش مردمی فداییان حضرت محمد(ص) همدان نیز در این باره گفت: این زیارت‌نامه از 4 تا روز 22 بهمن ماه بعد از نمازهای پنج‌گانه در تمام مساجد و بقاع متبرکه استان همدان قرائت میشود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما