تازه های سایت

کد مطلب: 22779
1. بهمن 1393 - 9:33
مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی همدان از رفع تصرف 3.5 هکتار زمین از چنگ زمین خواران در نهاوند خبر داد.
رفع تصرف 3.5 هکتار زمین از چنگ زمین خواران در نهاوند

به گزارش سایت گرو، علی قاسمی گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه با حمایت مجموعه قضایی استان 199 هزار و 860 متر مربع از اراضی این استان به ارزش 190 میلیارد ریال از دست متصرفان آزاد شده است.

وی گفت: 86 فقره پرونده قضایی در زمینه بازپس گیری زمین های در دست تصرف تشکیل شده که به زودی شماری از احکام اجرایی می شود.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی همدان اضافه کرد: مهمترین پرونده های زمین خواری، تصرف اموال دولتی و فروش اموال به غیر مربوط به رفع تصرف 10 هکتار از زمین های روستای چشین شهر همدان و 3.5 هکتار در نهاوند است.

وی یادآوری کرد: برای هفت پرونده از سوی محاکم قضایی حکم صادر شده و به زودی با اجرای این احکام حدود 1.5 هکتار از اراضی تحت تصرف، از دست افراد سودجو خارج می شود.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی بیان کرد: شماری از افراد سود با دست درازی به زمین های دولتی اقدام به کشاورزی یا ساخت واحد مسکونی در آن کرده بودند که مجموعه قضایی با حمایت های جدی دنبال رفع تصرف این اراضی است.

وی اضافه کرد: 32 پرونده تشکیل شده در این زمینه امسال منجر به اجرای حکم شده که هشت مورد از این پرونده ها مربوط به سالیان قبل و 24 مورد مربوط به سالجاری بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما