تازه های سایت

کد مطلب: 22778
1. بهمن 1393 - 9:23
فرماندار نهاوند گفت: واگذاری ساختمان قدیمی اداره پست نهاوند به بخش درمان قانونی و از مصوبات شورای برنامه ریزی استان است.
تاکید فرماندار نهاوند بر قانونی بودن واگذاری ساختمان قدیمی اداره پست به بخش درمان

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی گفت: برای ارائه خدمات بخش درمان در سطح شهرستان لازم است که کلینیک و یا درمانگاه تخصصی ایجاد شود و وجود فضای مناسب می تواند ارائه خدمات را با شکل بهتری امکان پذیر سازد.

وی اظهار کرد: با اجرای سیاستهای دولت در بخش سلامت کارهای خوبی در کشور و این شهرستان انجام شده که لازم است این سیاست به عنوان یکی از مطالبات مردمی تداوم یابد.

 فرماندار نهاوند گفت: واگذاری ساختمان بدون استفاده اداره پست نهاوند به بخش بهداشت و درمان از مصوبات شورای برنامه ریزی استان است که طبق قانون باید اجرا شود.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر برای اجرای این کار فضای قدیمی اداره پست که در مرکز شهر واقع شده و سالهاست که بدون استفاده مانده بهترین مکانی است که می تواند باعث ارتقا بخش درمان شهرستان شود.

وی گفت: برای واگذاری این مکان موضوع در شورای برنامه ریزی استان مطرح و مقرر شد این مکان در اختیار مرکز بهداشت شهرستان برای تبدیل شدن به درمانگاه تخصصی قرار گیرد، اما از سوی مسوولان مربوطه مورد بی توجهی قرار گرفته است.

وی گفت: مسوولان اداره کل پست استان بایستی در مقابل مصوبه شورای برنامه ریزی استان تمکین نموده کنند زیرا همه اماکن اداری مربوط به دولت است و در حال حاضر تشخیص داده شده که بخشی از این مالکیت دولت به بخش دیگری واگذار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما