تازه های سایت

کد مطلب: 22773
30. دى 1393 - 10:54
فرماندار نهاوند گفت: دنیای استکبار باهدف کاستن از امواج روزافزون اسلام‌خواهی در جهان به پیامبر عظیم الشان اسلام توهین می‌کند.
هدف از توهین به پیامبر اسلام کاستن از امواج روزافزون اسلام‌خواهی در جهان است

امامعلی عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: کشورهای استکباری با اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) عمق کینه و دشمنی خود را نسبت به اسلام و مسلمانان نمایان‌تر ساخته و ترس خود را از گسترش بیداری اسلامی و فرهنگ مبتنی بر اسلام و قرآن نشان دادند.

وی گفت: نوع شخصیت پیامبر(ص) در جهان بی‌بدیل است و زمانی که ایشان به دنیا آمدند برکت وجودی ایشان سراسر زمین را فراگرفت و زمینه وحدت جوامع اسلامی فراهم شد.

فرماندار نهاوند افزود: بسیاری  از کشورهای غربی تلاش دارند این‌گونه اقدامات را آزادی بیان تفسیر کنند، ولی فکر نمی‌کنم توهین به مقدسات و افرادی که مورداحترام قشر گسترده‌ای از مردم هستند آزادی بیان باشد.

وی اظهار داشت: توهینات اخیر مجله شارلی‌ابدو فرانسه نشان‌دهنده این است که آنان از اینکه مسلمانان راه و روش پیامبر(ص) را الگوی زندگی خویش کنند هراس دارند و به هر طریق ممکن خواهان از بین بردن مجد و عظمت دین مبین اسلام و مسلمانان هستند.

عبدالملکی با محکومیت اهانت به حضرت محمد(ص) عنوان کرد: اهانت به ساحت مقدس اولیای دین نشان‌دهنده‌ی ضعف در منطق و استدلال است و کسانی که از راه دلیل و برهان عاجزند به توهین و اهانت پناه می‌برند.

وی در پایان گفت: جامعه اسلامی هرگز این توهینات را فراموش نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد این افراد سودجو اسلام هراسی را در دنیا گسترش داده و به مقدسات مسلمانان توهین کنند.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما