تازه های سایت

کد مطلب: 22771
29. دى 1393 - 11:28
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مجتمع ورزشی ۲۶ هزار متر مربعی بانوان نهاوند ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پیشرفت 65 درصدی مجتمع ورزشی بانوان نهاوند

به گزارش سایت گرو، سعید کولیوند گفت: سال ۸۶ عملیات اجرایی مجتمع ورزشی بانوان نهاوند در زمینی به مساحت ۲۶ هزار متر مربع در منطقه شهرک شهید حیدری نهاوند آغاز شد که تاکنون۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار داشت: سال 86 با رایزنی‌های انجام شده با اداره‌های منابع طبیعی و راه و شهرسازی 26 هزارمترمربع زمین را برای احداث مجموعه ورزشی چند منظوره بانوان نهاوندبا قیمت کارشناسی 100 میلیون تومان خریداری کردیم.

کولیوند گفت: این مجتمع چند منظوره قرار بود براساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال 90 به بهره‌برداری برسد که متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای آن سه میلیاردو 531 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: پارسال در سفر وزیر ورزش و جوانان اعلام شد برای تکمیل و بهره‌برداری کامل از این مجتمع ورزشی بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دیگر لازم است.

کولیوند گفت: در سفر وزیر ورزش و جوانان به نهاوند برای رفع برخی مشکلات و تکمیل مجتمع ورزشی بانوان نهاوند 170 میلیون تومان به این مجتمع اختصاص یافت که بسیار ناچیز است و با توجه به این که اولویت دولت با تکمیل پروژه‌های بالای 90درصد است به نظرمی‌رسد این مجتمع سال آینده نیز به بهره‌برداری نرسد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه فاز اول این مجموعه یعنی سالن سرپوشیده چند منظوره آن دارای پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد است شاید به زودی یکی از سالن‌های آن افتتاح شود.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: در حال حاضر 24 رشته ورزشی ویژه بانوان با 1700 نفر و زیرنظر 35 مربی مجرب فعالیت می‌کنند که اگر این مجموعه ورزشی که شامل سه پروژه سالن ورزشی سر پوشیده چند منظوره، استخر سرپوشیده شنا و چمن مصنوعی است افتتاح شود شاهد شکوفایی ورزش بانوان نهاوند در عرصه ملی هستیم.

کولیوند گفت: از ابتدای سال تاکنون بانوان ورزشکار نهاوندی در رشته های مختلف ورزشی بیش از 70 مدال استانی و کشوری کسب کردندهمچنین ورزشکاران بانوی نهاوندی در جشنواره بومی ومحلی 11استان کشور به میزبانی نهاوند مقام سوم را به دست آوردند.

وی عنوان کرد: مهمترین مشکل بانوان ورزشکار نهاوندی برای انجام ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نبود اسپانسر برای اعزام بعضی از تیم‌ها برای اعزام تیم‌ها به لیگ‌های مختلف کشوری و کمبود فضای تمرین دو مشکل اساسی بانوان نهاوندی است.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما