تازه های سایت

کد مطلب: 22770
28. دى 1393 - 21:42
بدلیل ایجاد نقص فنی و نیز ارتقا سرور در سامانه پشتیبان سایت خبری گرو ، متأسفانه قادربه همراهی کاربران و مخاطبین محترم به مدت چند روز نبودیم که شاید سبب نارضایتی و آزردگی خاطر بخشی از مخاطبین شده باشد.
عذرخواهی سایت گرو از مخاطبان به دلیل مشکلات فنی

مدیریت و هیئت تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گرو که جایگاه خود در عرصه اطلاع رسانی را مدیون حضور، پشتیبانی، تشویق و انتقادهای سازنده مردم شریف نهاوند و استان همدان می دانند، براین باور هستند که زمانی می توانند به رسالت خطیر خود که همانا جلب اعتماد عمومی است دسترسی پیدا کنند که حساسیت و دقت نظر مردم دراین سایت چشمگیر و بارز باشد.

بر این اساس مدیریت وتمامی دست اندرکان این سایت خبری به خاطر سعه صدر ، دقت نظر و احساس تعلق بر خود بالیده،  بر خود لازم می دانند ضمن اعلام خبر رفع مشکلات فنی موجود، از تمامی کاربران و همراهان عزیز و گرامی که با سعه صدر مشکلات فنی سایت را تحمل کرده و بردباری به خرج داده اند عذرخواهی می کنند.

ضمن پوزش مجدد از مخاطبین گرامی، با قدرت و تلاش دوچندان به عنوان اولین و تنهاترین سایت خبری شهرستان نهاوند که دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد است آماده ارایه آخرین اخبار و رویدادهای شهرستان نهاوند به هم شهری های عزیز هستیم.

انتهای پیام/س

دیدگاه‌ها

باسلام خواهشمنداست در اخبار خود قرار دهید: صالحین شهدای کوهانی/بصیرتی بیانیه پایگاه مقاومت شهدای کوهانی نسبت به توهین به پیامبر خوبی ها.. برادران پایگاه مقاومت شهدای کوهانی به همراه جمعی از اهالی محترم کوهانی، در بیانیه‌ای اقدام توهین آمیز مجله فرانسوی شارلی ابدو و انتشار پی در پی چند کاریکاتور موهن از پیامبر اعظم (ص) و توهین به مقدسات مسلمانان را به شدت محکوم کردند. لینک خبر: http://salehin.ir/index/BpPortalsVShow/5064/743873

دیدگاه شما