تازه های سایت

کد مطلب: 22768
28. دى 1393 - 21:25
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای 810 نفر اشتغال پایدار ایجادشده است.
اشتغالزایی پایدار برای 810 نفر در شهرستان نهاوند

 فرهاد جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با توجه به اهمیت بحث اشتغال و رفع معضل بیکاری از ابتدای سال جاری تاکنون برای 810 نفر اشتغال  پایدار ایجادشده است که درصدد هستی این رقم را تا پایان سال افزایش دهیم.

وی گفت: این میزان اشتغال ایجادشده در بخش کشاورزی، دام و طیور، اقتصاد مقاومتی، کارگاه‌های زودبازده و مشاغل خانگی ایجادشده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این اداره تقویت مشاغل کوچک و متوسط و مشاغل خانگی است که هزینه بالایی را به خانواده تحمیل نمی‌کند و درعین‌حال سبب افزایش درآمد و تولید ثروت می‌شود.

وی بابیان اینکه خبر خوشی برای متقاضیان مشاغل خانگی داریم گفت: طبق پیگیری‌های صورت گرفته تسهیلات راه‌اندازی مشاغل خانگی به‌حساب بانک‌های عامل پرداخت‌شده است و در  روزهای آینده به متقاضیان اعطا خواهد شد و امیدواریم بانک‌ها تعامل خوبی با متقاضیان داشته باشند.

جهانیان گفت: کلیه متقاضیان مشاغل خانگی باید از طریق سامانه مشاغل خانگی نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه متناسب با شرایط خود اقدام و در صورت داشتن شرایط لازم از سیستم کد رهگیری دریافت خواهند کرد که کد رهگیری اشخاص مستقل ابتدا در بانک اطلاعاتی سیستم ذخیره و سپس متناسب با نوع رشته به دستگاه اجرایی مربوطه ارسال می‌شود.

به گفته وی متقاضیان مستقل دارای کد رهگیری می‌توانند مشخصات طرح و فعالیت موردنظر خود را در قالب فرم‌های موجود در سیستم به دستگاه اجرایی مربوطه ارائه کنند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نهاوند تصریح کرد: طرح‌های پیشنهادی متقاضیان مستقل در مهلت زمانی مشخص، توسط دستگاه اجرایی ذیربط بررسی و در صورت تائید، مجوز مربوطه توسط وزارت کار و امور اجتماعی و واحدهای تابعه صادر که در صورت نیاز به وام، طرح موردنظر به بانک ارسال خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: برای اشتغال‌زایی پایدار باید ابزارهای لازم درزمینهٔ تولید، اشتغال، حمایت از سرمایه‌گذاری و واحدهای تولیدی را فراهم آوریم.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما