تازه های سایت

کد مطلب: 22765
28. دى 1393 - 21:18
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان خبر داد
کمک 200 میلیون تومانی مردم نهاوند برای بازسازی عتبات عالیات
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان گفت: مردم مومن نهاوند بیش از 200 میلیون تومان برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند.
کمک 200 میلیون تومانی مردم نهاوند برای بازسازی عتبات عالیات

به گزارش سایت گرو، محمدعلی بادامی در حاشیه همایش خیرین نهاوند با هدف جمع آوری کمک برای بازسازی عتبات عالیات در جمع خبرنگاران افزود: مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت(ع) در همدان پا به پای دیگر استان‌های کشور امسال توانسته‌اند از تعهد یک میلیارد و 200 میلیون تومانی در بازسازی عتبات عالیات، بیش از 900 میلیون تومان از تعهد خود را انجام دهند.

 وی گفت: در حال حاضر 10 دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان‌های همدان فعال هست که 120 نفر خانم و آقا به‌طور افتخاری در این دفاتر در حال فعالیت هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان  با اشاره به عشق و علاقه مردم به امام حسین(ع) و یاران وفادار ایشان اظهار کرد: آنچه که امروز می‌تواند نقشه‌های شوم و خطرناک دشمنان را نقش بر آب کند تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) است.

وی سهم شهرستان نهاوند را در بازسازی عتبات عالیات بیش از 200 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: خیرین نهاوندی در بسیاری از امور خیری که به آن‌ها محول شود خوش درخشیده‌اند و امروز نیز این مبلغ را جمع آوری کردند و در اختیار ستاد قرار دادند.

بادامی اظهار داشت: خواهران استان نیز در ایام محرم امسال 1 کیلوگرم طلا به ارزش 120 میلیون تومان برای بازسازی عتبات جمع‌آوری کردند.

وی گفت: از ابتدای تأسیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان و شهرستان‌ها تاکنون بیش از 3 میلیارد تومان وجه نقد به همراه بیش از 13و نیم کیلو طلا برای بازسازی ستاد عتبات عالیات جمع‌آوری و به عراق ارسال شده است.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما