تازه های سایت

کد مطلب: 22761
19. دى 1393 - 17:37
امام جمعه نهاوند گفت: دشمن با ایجاد اختلاف و نفاق در میان مسلمانان و کشورهای مسلمان به دنبال تحقق اهداف و دستاوردهای شوم خود است.
هدف دشمن از تفرقه بین جهان اسلام تحقق اهداف شوم خود است

به گزارش سایت گرو،حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند با اشاره به ایام هفته وحدت، گفت: مساله وحدت بین مسلمانان در دستورات قرآنی، نبوی و احادیث ائمه معصومین(ع) وجود دارد و همه مسلمانان را به وحدت و همدلی رهنمود می‏نمایند.

وی ضمن تبریک به مناسبت میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق(ع) بر لزوم تلاش برای توسعه وحدت تاکید کرد و اظهار داشت: همه باید از پیامبر الگو بگیریم تا بتوانیم خوب و بد را از هم تشخیص دهیم و ما مسلمان افتخار می ‌کنیم که پیرو پیامبری هستیم که دین و شریعتش کامل ‌کننده همه ادیان آسمانی و سلسله نبوت است

امام جمعه نهاوند با اشاره به دو اجلاس مهم سراسری نماز و همایش وحدت اسلامی که هفته گذشته برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری در پیامهای خود به این دو اجلاس بر ضرورت حفظ وحدت در میان کشورهای مسلمان تأکید داشتند.

وی افزود: دشمن با ایجاد اختلاف و نفاق در میان مسلمانان و کشورهای مسلمان به دنبال تحقق اهداف و دستاوردهای خود است.

مغیثی گفت: ایران اسلامی همواره به وحدت به عنوان یکی از دستورات الهی و اسلامی عمل و تلاش کرده به دیگر مسلمانان از جمله مردم مظلوم فلسطین یاری رساند در حالی که برخی رژیم ‏های کشورهای اسلامی نه تنها یاری نکردند که حتی راه های ورودی به غزه را هم بستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما