تازه های سایت

کد مطلب: 22750
14. دى 1393 - 12:32
مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از ساخت دو مدرسه با کمک بنیاد برکت در نهاوند خبر داد.
دو آموزشگاه با مساعدت بنیاد برکت در نهاوند ساخته می شود

به گزارش سایت گرو، فرزاد تیموری در حاشیه بازدید از آموزشگاه روستای توانه نهاوند که از طرح های مورد تصویب بنیاد برکت است گفت: با تصویب بنیاد برکت پنج طرح مدرسه سازی جدید در سطح استان احداث خواهد شد که با ابلاغ موافقت آنها عملیات اجرایی این طرحها آغاز می شود.

وی گفت: از طرف بنیاد برکت 400 آموزشگاه در سطح کشور برای احداث مورد تصویب قرار گرفته و موافقت آن ابلاغ شده که یکی از آنها در روستای توانه نهاوند احداث می شود.

مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان همدان افزود: البته تلاش ما بر این است که تعداد مدارس بیشتری در استان از سوی بنیاد برکت احداث شود که با ساخت دو آموزشگاه دیگر در نهاوند موافقت خواهد گردید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 25 پروژه آموزشی، پرورشی و رفاهی دراستان در حال ساخت می باشد افزود: در سال جاری چهار پروژه شامل یک واحد آموزشی 9 کلاسه، خوابگاه و خانه قرآن افتتاح شده است.

وی افزود: در دهه فجر نیز 23 طرح عمرانی از سوی این اداره کل مورد بهره برداری قرار می گیرد که از این تعداد 19 طرح مربوط به استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس استان است که در نهاوند و خزل هر کدام یک طرح افتتاح می شود.

وی گفت: بر اساس برآورد های به عمل آمده و تخصیص 60 درصدی اعتبارات امسال قرار است یک هزار و 367 کلاس درس استاندارسازی شود که در صورت تخصیص اعتبار بیشتراین تعداد با افزایش روبرو می شود.

وی گفت: امسال اعتبارات و بودجه این اداره ک برای تخریب و بازسازی و استاندارد سازی سیستم گرمایشی 300 میلیارد ریال می باشد که بر این اساس صرف تکمیل طرحهای نیمه تمام و همچنین مقاوم سازی و نوسازی مدارس می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما