تازه های سایت

کد مطلب: 22741
11. دى 1393 - 9:42
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مهدی یاوری و مهدی باوری در مسیر ولایت مهمترین رکن ایجادجامعه مهدوی است.
مهدی یاوری و مهدی باوری دو اصل مهم در تحقق و ایجاد حاکمیت مهدوی است

به گزارش سایت گرو،حجت الاسلام ابوالفضل صابری اراکی در همایش گفتمان دینی بصیرت و میثاق با ولایت در شهرستان نهاوند با اشاره به حقانیت ارزش های معنوی از دشمنان اندیشه ناب اسلامی به عنوان حزب شیطان نام برد و گفت: براساس آیات و معانی قرآن پیروزی و برتری نهایی از آن حزب الله و یاران دین است.

وی با اشاره به این مطلب که عزت واقعی انسان در سایه بندگی خدا کسب می شود گفت: انسان باید در تمام امورات زندگی تلاش کند و در همیشه زمان ها و موقعیت های مختلف خداوند را مد نظر داشته باشد فارغ از پست و مقام و ارزش های گذرا و فانی دنیای مادی.  

این استاد حوزه و دانشگاه به دو اصل مهدی یاری و مهدی باوری در فلسفه انتظار اشاره کرد و گفت: برای شناخت امام زمان و تحقق حکومت مهدوی عمل به این دو اصل مهم و ضروری است.

وی با اشاره به فرمایشی از آیت الله طالقانی درباره احترام به نام امام زمان (عج) خاطرنشان کرد: این عالم ربانی فرموده است که بلندشدن با شنیدن اسم حضرت قائم (عج) این نکته را اثبات می کند که ماهم هستیم و با این عمل یاور بودن برای امام تاکید و استنتاج می شود.

حجت الاسلام صابری اراکی به پیاده روی گسترده اربعین حسینی امسال و ارتباط آن با جنبش مهدویت اشاره کرد و گفت: در این عمل که در خاک کربلا همه ساله اتفاق می افتد انفاق، انسانیت، عدالت، کمک و همیاری بوضوح مشاهده می شود و این اعمال بستری برای تحقق حکومت مهدوی است.

وی در پایان گفت: مهدی یاران و مهدی باوران باید با رهبری ارتباط قوی و قلبی داشته باشند زیرا دشمنان و فتنه گران داخلی و خارجی قدرت دیدن این ارتباط را ندارند همچنان که در فتنه سال 88 این امر بوقوع پیوست و ارتباط جوانان با ولایت انقلاب را برای سالیان دراز بیمه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما