تازه های سایت

کد مطلب: 22737
10. دى 1393 - 14:10
شهردار نهاوند از هرس درختان منازل به‌صورت رایگان توسط شهرداری برای اولین بار خبر داد.
هرس رایگان درختان منازل شهروندان توسط شهرداری/ دلجویی شهردار نهاوند از خانواده کارگر فوت شده خدمات شهری +عکس

شاهین فرجی فر در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو, گفت:همشهریان می‌توانند با ارسال درخواست به این شهرداری از هرس رایگان درختان منازل به‌صورت اصولی بهره‌مند شوند.

وی از آغاز عملیات هرس زمستانه درختان خبر داد و افزود:  عملیات هرس زمستانه درختان سطح شهر به‌منظور جوان‌سازی،کنترل حجم تاج و کنترل ارتفاع درختان انجام می‌گیرد.

شهردار نهاوند بابیان اینکه یکی از اقدامات مهم شهرداری در فصول پاییز و زمستان هرس درختان است، تصریح کرد: عملیات هرس زمستانه از خیابان‌های اصلی شهر توسط چند اکیپ متخصص و باتجربه و با نظارت کارشناس فضای سبز این شهرداری آغازشده است که تا پایان سال جاری نسبت به ساماندهی فضای سبز و واکاری درختان سطح شهر اقدام خواهد شد .

وی هدف از اجرای این طرح را حذف شاخه‌های بیمار و سرشاخه‌های خشک، ایجاد دید مناسب ترافیکی برای رانندگان در تقاطع‌های اصلی  و فرعی، ایجاد رضایت‌مندی برای شهروندان به‌ویژه کسبه و جلوگیری از هرس‌های خودسرانه بیان کرد.

فرجی فر گفت: انجام عملیات هرس، سبب افزایش طول عمر درختان، نیاز آبی کم و حجم سبزینگی متناسب با نوع و سن درختان می‌شود.

شهردار نهاوند گفت: تاکنون یک هزار درخت در این شهر هرس شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 14000 هزار اصله درخت دیگر نیز بازپیرایی شوند.

*** دلجویی شهردار از خانواده کارگر فوت شده خدمات شهری

شهردار نهاوند به همراه تعدادی از کارکنان این شهرداری به‌منظور دلجویی و پیگیری مسائل و مشکلات خانوادگی مرحوم ظفری در منزل آن مرحوم حضور یافتند.

در این دیدار شاهین فرجی فر دستور پیگیری رفع مشکلات خانواده متوفی را در خصوص مسائل مربوط به این شهرداری اعلام کرد.

در این دیدار خانواده کارگر خدمات شهری این شهرداری از حضور شهردار و کارکنان این شهرداری در مراسم تشییع و ختم تشکر نمودند.

 لازم به ذکر است این کارگر زحمتکش حوزه خدمات شهری شهرداری نهاوند براثر تصادف در مسیر میدان سیدالشهدا قربانی بی‌احتیاطی راننده خودرو شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما