تازه های سایت

کد مطلب: 22735
10. دى 1393 - 9:43
رئیس اداره ثبت احوال نهاوند از افزایش 2/2 درصدی میزان ولادت در این شهرستان خبر داد.
افزایش 2/2 درصدی واقعه ولادت در شهرستان نهاوند

بابک بختیاری در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در راستای ابلاغ رشد جمعیتی کشور، واقعه ولادت در ۹ ماه گذشته در شهر نهاوند نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و دو دهم درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: در ۹ ماه سال جاری دو هزارو ۵۴۵ واقعه ولادت در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده که این آمار در مدت مشابه سال قبل دو هزار و ۵۹ مورد بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال نهاوند با اشاره به کاهش آمار ازدواج در ۹ ماه امسال گفت: در این مدت هزار و ۴۲۴ مورد ازدواج در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده در حالی که در مدت مشابه سال قبل هزار و ۷۹۴ مورد واقعه ازدواج ثبت شده است.

وی ادامه داد: از بهمن سال گذشته بعلت فوت سر دفتر طلاق شهرستان نهاوند، این شهرستان دفترخانه رسمی ثبت طلاق نداشت که با پیگیری و رایزنی مسئولان استان در آبان ماه سال جاری دو دفتر خانه ثبت طلاق در شهرستان نهاوند دایر شد.

بختیاری آمار ثبت طلاق ۹ ماه گذشته در شهرستان نهاوند را ۱۰۳ مورد عنوان کرد و علت کاهش ثبت طلاق نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۷۲ مورد بوده را نبود دفترخانه ثبت طلاق تا آبان ماه سال جاری در نهاوند دانست.

وی با بیان اینکه ثبت به موقع وقایع حیاتی و مولفه های اثرگذار پنچ گانه تولد، وفات، ازدواج، طلاق و مهاجرت از ارکان مهم برنامه ریزی برای توسعه هر جامعه ای است، گفت: در ۹ ماه امسال هزار و ۵۱ مورد واقعه وفات در شهرستان نهاوند ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما