تازه های سایت

کد مطلب: 22733
10. دى 1393 - 9:27
فرمانده انتظامی بروجرد نحوه دستگیری قاتل معلم بروجردی را تشریح کرد.
قاتل معلم بروجردی دستگیر شد

به گزارش سایت گرو، سرهنگ علیرضا دلیری جزییات نحوه دستگیری متهم به قتل محسن خشخاشی معلم فیزیک دبیرستان حافظی بروجرد را تشریح کرد.

 وی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دستگیری قاتل معلم بروجردی بنا به دلایلی چون کم سن و سال بودن قاتل، نداشتن پرونده قضایی و انتظامی و ناشناسی وی با تاخیر مواجه شد.

فرمانده نیروی انتظامی بروجرد جستجو برای دستگیری قاتل معلم بروجردی در شهرستان های اهواز، آبادان، نهاوند و بروجرد را یادآور شد و افزود: مرز ایران هنگام خروج زائران اربعین حسینی نیز به طور کامل بررسی و توسط پلیس مرزبانی و پلیس آگاهی بروجرد تحت کنترل درآمد.

وی با اشاره به بررسی بسیاری از اجساد بدون هویت در سراسر کشور اظهار کرد: در نهایت، تطبیق عکس از قاتل باعث شناسایی وی در یکی از کانون های اصلاح و تربیت تهران شد.

دلیری افزود: قاتل فراری بعد از عزیمت به تهران اقدام به درگیری و ضرب و شتم دوباره کرده بود که توسط پلیس تهران دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی با نام ˈمحمد امین صˈ فرزند علی تحویل کانون اصلاح و تربیت شده بود.

وی گفت: پلیس آگاهی شهرستان بروجرد به همراه پدر قاتل به تهران عزیمت و قاتل را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد اضافه کرد: این قاتل از طریق دادگستری تهران به نیروی انتظامی بروجرد تحویل و اکنون در حال انتقال به بروجرد است.

وی گفت: بررسی پرونده و سرنوشت قاتل بروجردی را مقامات قضایی شهرستان و قاضی پرونده مشخص می کنند.

قاتل محسن خشخاشی دبیر فیزیک دبیرستان حافظی بروجرد یکم آذرماه سال جاری معلم خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.

مرحوم خشخاشی متاهل و دارای یک پسر 10 ساله و یک دختر سه ساله است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما