تازه های سایت

کد مطلب: 22730
9. دى 1393 - 14:35
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: کسانی که نقش پدرسالار را در جریان فتنه بازی کردند هدایت‌گر و صحنه‌گردان اصلی جریان فتنه بودند.
پدرسالارهای فتنه پشت‌صحنه و هدایت‌گر جریان فتنه بودند/ بعد از 9 دی سران فتنه تحریم‌ها را خط دادند

به گزارش سایت گرو، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلا بزرگ امام خمینی(ره) نهاوند در جمع باشکوه مردم  این شهرستان گفت: بعضی از خواص در انتخاباتی که بیش از 85 درصد مشارکت و 40 میلیون شرکت‌کننده داشت و مایه قوت و اقتدار برای نظام شد در مقابل این حضور و ملت ایستادند و دشمن و در رأس ان امریکا و صهیونیست‌ها را که مأیوس شده بودند امیدوار کرد.

وی گفت: حضراتی که در نظام مسئولیت داشتند و نقش پدرسالار را برای جریان فتنه بازی کردند و با هدایت و تشویق سران فتنه را به آشوب خیابانی ترغیب کردند.

فرمانده سپاه استان همدان ادامه داد: این افراد کسانی بودند که در پشت‌صحنه جریان فتنه بودند و در زمان مسئولیت خود از ولایت و اسلام و مردم دم می‌زدند ولی وقتی دیدند قدرت از دستشان رفته تمام‌قد در مقابل اسلام و انقلاب و ولایت ایستادند و  این‌ها باید پاسخ‌گو باشند.

وی بابیان اینکه پدرسالارهای فتنه هدایت‌گر فتنه بودند افزود:  سران فتنه کسی نبودند که در مقابل مردم و نظام بیافتند و کسانی نبودند که برای خوشایند امریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل نظام بیاستند بلکه عامل اصلی ایستادگی آن‌ها در مقابل نظام افراد پشت‌صحنه است.

سردار ابوحمزه گفت: اگر در این 8 ماه بین مردم جنگی رخ می‌داد و هزاران نفر کشته می‌شدند جواب این خون‌ها را چه کسی می‌داد؟ اگر تدابیر رهبری و جان‌فشانی نیروهای ایثارگر و بسیج و نیروی انتظامی نبود چه کسی جواب خانواده کشته‌شدگان را می‌داد آیا سران فتنه جواب می‌دادند یا حضرات پشت پرده جواب می‌دادند.

وی  بابیان اینکه سه عامل باعث پیروزی مردم در مقابل فتنه‌گران شد افزود: اطاعت از امام و ولی‌فقیه، پرهیز از دنیاطلبی و دنیاگرایی که مردم در مقابل سران فتنه ایستادند و سومین عامل نیز بصیرت مردم بود که مانند چراغ مه شکن راه را از بیراهه تشخیص می‌دهد.

موضوع تحریم را همین حضرات خط دادند

فرمانده سپاه استان گفت: بعد از روز 9 دی بود که موضوع تحریم را همین حضرات خط دادند و قدرت‌های استکباری نیز این تحریم‌ها علیه مردم ایران را در دستور کار قراردادند.

وی عنوان کرد: موضوع تحریم بحث جدیدی نیست زیرا ما از اول انقلاب در تحریم بودیم ولی بعد از حماسه نه دی سران فتنه برای گرفتن تقاص حضور مردم و خوش‌خدمتی به کشورهای بیگانه تحریم‌ها را خط داده و کینه خود را نسبت به حضور مردم بروز دادند و استکبار جهانی نیز بحث تحریم‌ها را با شدت و قوت در دستور کار خود قرارداد.

سردار ابوحمزه گفت: از اوایل انقلاب قدرت‌های استکباری با سه استراتژی مهار،انحراف و شکست انقلاب اسلامی در پی ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و همه اقدامات آن‌ها در سال‌های57،58 و59 به دنبال مهار و انحراف انقلاب بودند که با لطف الهی و هدایت‌های امام خمینی و حضور مردم همه این توطئه‌ها نقش بر آب شد.

وی افزود: در مرحله بعد آن‌ها با تجهیز صدام می‌خواستند با طراحی و برنامه‌ریزی انقلاب اسلامی را شکست دهند ولی با رشادت فرزندان این آب‌وخاک و در طول 8 سال جنگ نتوانستند به اهداف خود برسند و یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد.

فرمانده سپاه استان گفت: کشورهای غربی بعد از جنگ استراتژی خود را تغییر دادند و از سه استراتژی نفوذ، استحاله و براندازی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کردند و در این راستا عوامل و چهره‌های خود را یک‌به‌یک به بدنه جامعه وارد کردند.

وی اظهار داشت: بعد از رحلت امام خمینی(ره) چهره‌های که با شروع انقلاب به خارج فرار کرده یا منزوی‌شده بودند و چهره‌های که با امام زاویه داشتند را آماده کردند و در ارکان نظام نفوذ دادند و بحث نفوذ را انجام دادند.

سردار ابوحمزه گفت: وقتی بحث نفوذ انجام شد بحث استحاله را مدنظر قراردادند که در دهه دوم انقلاب بعضی از اصول مانند ولایت‌فقیه، شورای نگهبان، سپاه و بسیج و ارزش‌ها را موردتهاجم گسترده‌ای در دهه 70 قراردادند چون می‌خواستند نظام را  از محتوا پوچ کنند و این کار را کسانی انجام می‌دادند که دست‌پرورده استکبار و اسلام آمریکایی بودند.

وی افزود: در این سال‌ها هرکس از اصول حرف می‌زد موردتهاجم قرار می‌گرفت چون باید استحاله را به‌خوبی انجام می‌دادند و طبق برنامه خود باید عمل می‌کردند تا به بحث براندازی برسند.

فرمانده سپاه استان گفت: بعد از نفوذ و استحاله افرادی که جایگاه حقوقی داشتند براندازی سال 78 را در دانشگاه کلید زدند و این‌ها کسانی بودند که در جایگاه حقوقی قرار داشته و مسئول بودند ولی  آتش‌بیار معرکه شدند.

وی افزود: ولی در فتنه 78مردم ما با هدایت مقام معظم رهبری و عنایات خداوند متعال و امام زمان(حج) جریان 23 تیر 78 را قلع‌وقمع کرد و استکبار جهانی نتوانست استراتژی سوم خود به نتیجه برساند.

سردار ابوحمزه گفت: ولی دشمن از پای ننشست و افرادی را که در انقلاب‌های رنگی اکراین و گرجستان نقش داشتند و از طرح‌ها و افراد تأثیرگذار در انقلاب‌های رنگی استفاده کردند و به قول خودشان نسخه بومی انقلاب‌های رنگی را طراحی کرده و نیروهای خود را  با تشکیلات و پیش‌بینی در داخل و خارج کشور آموزش دادند و فتنه 88 را پایه‌ریزی کردند.

وی افزود: بعدازاین طراحی‌های با برنامه به انتخابات سال 88 رسیدند و رمز فتنه را تقلب قراردادند و 5 ماه قبل از انتخابات بحث تقلب را در روزنامه‌ها و سایت‌های خود کلید زدند و در محافل خصوصی و تجمع‌هایشان القا می‌کردند که اگر در انتخابات پیروز نشدیم پس تقلب صورت گرفته است.

فرمانده سپاه استان عنوان کرد: وقتی انتخابات انجام شد و درحالی‌که مردم هنوز پای صندوق‌های رأی بود یکی از سران فتنه اعلام کرد برنده انتخابات است و بعضی از خانم‌های این حضرات نیز اعلام کردند اگر فلانی از صندوق بیرون آمد انتخابات صحیح است وگرنه تقلب شده است.

وی بیان داشت: بعدازاین اقدامات هرچه مقام معظم رهبری به آن‌ها توصیه کرد که اگر اعتراضی دارند به قانون مراجعه کنند ولی آن‌ها مردم را به کف خیابان کشاندند و با تحریک و ترغیب کشورهای اروپایی و امریکا و رژیم صهیونیستی مواجه شدند.

سردار ابوحمزه گفت: عناصر فتنه‌گر برای شعله‌ور کردن آشوب‌ها به پایگاه‌های بسیج و نیروی انتظامی حمله کردند و مساجد را آتش زدند و برای اینکه خباثت خود را نشان دهند به‌عکس امام و رهبری توهین کردند و در روز عاشورا به امام حسین(ع) توهین کردند و اینجا بود که مردم ولایت مدار ایران در روز 9 دی با بصیرت خود طومار فتنه را برای همیشه در هم پیچیدند.

وی گفت: در جریان 8 ماهه فتنه سه دسته افراد  وجود داشتند یک دسته دنبال قدرت‌طلبی بودند دسته دوم افراد منافقی بودند که ظاهر اسلامی داشتند و دم از اسلام می‌زدند و دسته سوم کسانی بودند که تمام‌قد در مقابل ولایت و مردم ایستادند ولی به برکت خون شهدا و عنایات حق‌تعالی و تدابیر رهبرمعظم، انقلاب از مسیر خود منحرف نشد.

دیدگاه‌ها

عالی بود.

دیدگاه شما