تازه های سایت

کد مطلب: 22723
7. دى 1393 - 9:06
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به حضور نیروهای فکری خوب در مجمع بسیج شهرستان مصوبات این مجمع موردتوجه مدیران ارشد شهرستان قرارمی‌گیرد.
مصوبات مجمع بسیج شهرستان نهاوند مورد توجه مدیران ارشد شهرستان قرار می‌گیرد

به گزارش سایت گرو، چهارمین مجمع بسیج شهرستان نهاوند با موضوع بررسی آثار مخرب ماهواره‌بر زندگی افراد جامعه با حضور مسئولین و اساتید دانشگاه برگزار شد.

در این نشست عبدالملکی فرماندار نهاوند گفت: با توجه با گسترش روزافزون وسایل ارتباطی و دسترسی آسان به آن‌ها قطعاً این ابزارها اگر مدیریت نشوند اثرات مخربی بر زندگی خانواده‌ها خواهند داشت.

وی گفت: وجود پدیده ماهواره یکی از این ابزارهاست که غیرقابل‌انکار است که بهترین راه مقابله با آن درونی کردن آموزه‌های فرهنگی و مذهبی است.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: باید جامعه را در مقابل آسیب‌های این پدیده آگاه کرد و مردم را در مقابل بیماری‌های ماهواره واکسینه کرد چون واکسینه کردن جامعه با دستور و بخشنامه حاصل نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به سیطره دنیای استکباری بر ابزارهای ماهواره‌ای هدف آن‌ها از پخش برنامه‌های متنوع و ضد دینی علاوه بر تأثیرگذاری در مسائل سیاسی و فرهنگی به دنبال متلاشی کردن کانون گرم خانواده هستند.

عبدالملکی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مجمع بسیج شهرستان نهاوند با داشتن افراد صاحب‌فکر و اندیشه به‌عنوان یکی از مجامع نمونه در سطح استان است که زیرا این افراد با نظرات مختلف و کارشناسانه می‌توانند نقش مهمی در ارائه راهکار برای مشکلات شهرستانی داشته باشد.

وی عنوان کرد: اعضای این مجمع بیشتر از افراد دانشگاهی و عزیزانی است که خود سابقه اجرایی داشته‌اند که باعث شده با بحث و تبادل‌نظر راهکارهای خوب و کاربردی برای بعضی از معضلات شهرستان اندیشیده شود.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: مصوبات مجمع بسیج شهرستان موردتوجه مدیران ارشد شهرستانی قرار می‌گیرد چون‌که این نظر و راهکار از دل نظرات مختلف بیرون می‌آید.

وی در پایان گفت: ارائه راهکار در این مجمع به‌عنوان بدنه فکری شهرستان نقش مهمی در راهبرد علمی و توسعه فرهنگی شهرستان نهاوند دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما