تازه های سایت

کد مطلب: 22722
6. دى 1393 - 18:25
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: بیش از 52 درصد دانش‌آموزان متوسطه نهاوند در مدارس فنی و حرفه‌ای در حال تحصیل هستند
تحصیل 52 درصد دانش‌آموزان نهاوند در مدارس فنی و حرفه‌ای

به گزارش سایت گرو، علیرضا تکلو در شورای آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: از آنجائیکه یکی از دغدغه‌های والدین و دانش‌آموزان بعد از فارغ‌التحصیل شدن اشتغال است، بنابراین یکی از برنامه‌های خوب و مناسب وزارت آموزش و پرورش ایجاد رشته‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز بازار کار برای دانش‌آموزان است که تاکنون بخش زیادی از فارغ‌التحصیلان این مدارس جذب بازار کار شده‌اند.

وی از تربیت و آموزش نیروی کار ماهر و نیمه‌ماهر در این مراکز خبر داد و گفت: صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی می‌توانند با بکارگیری این جوانان آموزش دیده سهم بسزایی در کاهش آمار بیکاری فارغ‌التحصیلان در سطح شهرستان داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند از کسب رتبه برتر پرسش مهر توسط دانش‌آموزان نهاوندی در سطح استان خبر داد و گفت: از بین مناطق 19گانه آموزش و پرورش دانش‌آموزان این شهرستان توانستند رتبه نخست استانی پرسش مهر را کسب کنند.

وی از تأمین سوخت مورد نیاز برای مدارس شهر و روستا در فصل سرما خبر داد و گفت: در سطح شهرستان نهاوند بیش از 230 مدرسه وجود دارد که 180 مدرسه در شهر و روستاها مجهز به سیستم بخاری‌های گازسوز هستند.

تکلو افزود: برای تأمین سوخت دیگر مدارس روستایی بیش از 52 هزار لیتر نفت سفید ذخیره شده است.

فرماندار نهاوند نیز از کسب رتبه دوم راهیان نور کشور توسط آموزش و پرورش نهاوند خبر داد و گفت: کسب این توفیق در سطح کشور نشان‌دهنده توجه والدین، دانش‌آموزان و معلمان به مقوله فرهنگ دفاع مقدس است.

امامعلی عبدالملکی با اشاره به تخصیص 100 درصدی 800 میلیون تومان برای ایجاد سیستم گرمایشی مدارس شهر نهاوند و برخی روستاها گفت: این مبلغ در کمتر از یک ماه به شهرستان تخصیص یافت و توسط آموزش و پرورش پروژه‌های گرمایشی در هفت مدرسه اجرا شد.

دیدگاه شما