تازه های سایت

کد مطلب: 22718
4. دى 1393 - 9:09
با حضورمعاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه قم یادواره 16 شهید سرافراز روستای وشت از توابع نهاوند برگزار شد.
یادواره 16 شهید روستای وشت برگزار شد

به گزارش سایت گرو، در این مراسم حجت‌الاسلام محمد سعیدی در مراسم یادواره 16 شهید گرانقدر روستای وشت از توابع نهاوند اظهار کرد: عزت و افتخار امروز ما مرهون و مدیون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه شهدا با اخلاص تمام ارزشمندترین گوهر وجودی خویش را نثار کردند تا امروز ما در سایه آرامش و امنیت زندگی کنیم، خواستار توجه به ارزش کار آنها شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد ملی و بین‎المللی پرداخت و گفت: شهادت طلبی و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران موجب شده که امروز ایران به کشوری ابرقدرت تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای منطقه تبدیل شده، این امر را یکی از عناصر تأثیرگذاری انقلاب اسلامی دانست.

سعیدی ولایتمداری و بصیرت همراه با اخلاص در عمل را از ویژگی‌های شهدا و ایثارگران خواند و گفت: ملتی که شهادت را عین سعادت و عاقبت به خیری بداند هرگز در مقابل کشورهای متخاصم و زورگو سر تعظیم فرو نمی‌آورد.

وی ایران اسلامی را به واسطه وجود رهبری شجاع، عادل و آگاه به امور زمانه جزو کشورهای موفق در دنیا خواند و گفت: آینده این کشور درخشان و امیدوارکننده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه تأکید کرد: امروز جوانان بسیاری در لبنان، سوریه و عراق با ایجاد تشکل‌های منسجم با سلطه‎گران در حال نبرد هستند و مطمئناً پیروزی از آن ملت‌های مبارز است.

فرماندار نهاوند نیز روستای وشت را روستای عالم‌پرور و نخبه‌پرور خواند و گفت: از جمعیت 160 خانواری این روستا 16 شهید عزیز تقدیم انقلاب شده است.

امامعلی عبدالملکی یکی از ویژگی‌های مردم این روستا را قانع بودن و سختکوشی دانست و ادامه داد: بسیاری از خانواده‌های این روستا دارای یک یا چند نفر روحانی و طلبه‌اند که این امر نشان‌دهنده اوج اخلاص و بصیرت اهالی آن است.

وی از اتمام مراحل گازرسانی به این روستا در سال جاری همزمان با برگزاری یادواره شهدا در این منطقه خبر داد و گفت: در مراسم یادواره سال گذشته قول گازرسانی به مردم خوب این روستا داده شد که در یادواره امسال این پروژه افتتاح و همه منازل از نعمت گاز خانگی برخوردار شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما