تازه های سایت

کد مطلب: 22711
1. دى 1393 - 11:32
امام جمعه نهاوند گفت: مهمترین پیام شهدا بصیرت افزایی جوانان در مقابل تهاجم نرم دشمن است.
پیام یادواره شهدا بصیرت افزایی و ظلم ستیزی است

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام مغیثی در یادواره 6 شهید روستای بابارستم نهاوند حرکت ضد طاغوتی امام راحل در بنای نظام شکوهمند جمهوری اسلامی را امری حیاتی در مسیر دین اسلام دانست و تصریح کرد: در این راه شهدای گلگون کفن کشورعزیزمان با نثار خون پاکشان انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته‌اند.

وی با بیان این كه تكریم شهدا برای نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ زندگی قرار دادن، در همه عرصه های زندگی لازم و ضروری است گفت: هر یك از شهدای دفاع مقدس بزرگوارانی هستند كه به خاطر دفاع و پشتیبانی از كیان و شرف ملت ایران از جان خود گذشتند.

امام جمعه نهاوند 8 سال دفاع مقدس را یک نقطه آرمانی برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: در دوران جنگ تحمیلی به دشمنان وابر قدرت‌ها ثابت کردیم که ما پای ارزش‌ها و اعتقاداتمان ایستاده‌ایم.

وی درباره دستاوردهای دفاع مقدس اظهار داشت: مهمترین دستاورد جنگ تحمیلی، تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران و سرشکستگی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بود.

حجت الاسلام مغیثی برگزاری اینگونه آیین ها را فرصت مغتنمی برای معرفی گوشه ای از سلحشوری ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم برای نسل حاضر دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدا قدردانی از فداكاری های شهدا و جانبازان است.

وی عنوان کرد: امروز دشمن با تمام توان به جنگ فرهنگی و نرم روی آورده لذا باید جوانان ما با شرکت در این یادواره ها بصیرت خود را افزایش داده و خود را در مقابل توطئه دشمنان بیمه کنند.

امام جمعه نهاوند گفت: شهدا معتبرترین پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و عامل شرف، عظمت و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی به برکت خون شهدا و استقامت ملت به ثمر رسیده و لازم است با تمام توان از این انقلاب محافظت کنیم.

حجت الاسلام مغیثی در پایان با تاکید بر ضرورت بصیرت و آگاهی جوانان در صحنه های مختلف افزود: امروز جوانان کشور ایران اسلامی در جبهه علم و فناوری شجاعانه دربرابر دسیسه های دشمنان ایران مقاومت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما