تازه های سایت

کد مطلب: 22688
23. آذر 1393 - 23:15
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: احداث مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر شهرستان نهاوند توجیه منطقی ندارد.
احداث مسکن مهر در شهرهای گیان،فیروزان و برزول توجیه منطقی ندارد

به گزارش سایت گرو، محمد رودباری در شورای مسکن شهرستان نهاوند افزود: برای احداث مسکن مهر در شهرهای برزول ، گیان و فیروزان چندین میلیارد ریال هزینه شده که تاکنون این واحدها بدون متقاضی بوده و روی دست دولت مانده اند.

وی گفت: برخلاف شهرهای کوچک، در شهر نهاوند این مشکل وجود ندارد و متقاضیان زیادی برای مسکن مهر وجود دارد که تا کنون تعداد زیادی تحویل متقاضیان شده و مابقی نیز که به لحاظ امکانات زیر بنایی مانند آب و برق و گاز با مشکل مواجه بودند در آینده تحویل متقاضیان خواهد شد.

رودباری گفت: کل یارانه های اختصاص یافته به مسکن مهر نهاوند بیش از 28 میلیارد و 215 میلیون ریال است که از این میزان دو میلیارد و 254 میلیون ریال به شهر فیروزان ، 960 میلیون ریال به شهر گیان و یک میلیارد و 587 میلیون ریال به شهر برزول اختصاص داده شده است .

وی بر حل مشکلات واحدهای مسکن مهر شهر نهاوند برای تحویل به متقاضیان تاکید کرد و گفت: تعدادی از واحدهای مسکن مهر شهر نهاوند دارای مشکل تفکیک زمین ، محوطه سازی و عدم امکانات زیر بنایی مانند آب وبرق و گاز می باشد که لازم است این مشکلات با همکاری همه دستگاههای مربوطه با رعایت موارد قانونی برطرف شود.

فرماندار نهاوند نیز در این جلسه گفت: تا کنون بیش از سه هزار واحد مسکن مهر یعنی 75 درصد پروژه ها در نهاوند تحویل متقاضیان شده است و تعدادی نیز آماده واگذاری است که به علت وجود مشکلات زیر بنایی مانند آب و برق و گاز هنوز به متقاضیان تحویل داده نشده است.

امامعلی عبدالملکی با اشاره به مشکلات یکی از طرح های بزرگ مسکن مهر شهرستان گفت: یکی از طرحهای مهم شهرستان در بخش مسکن مهر ،پروژه باروداب است که در آن 300 واحد مسکن مهر احداث شده که این طرح بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما به علت مشکل آب و برق و گاز و همچنین مشکل فاضلاب شهری متوقف شده است .

وی با بیان اینکه تکمیل مسکن مهر در نهاوند بیشتر از حد معمول طولانی شد بر رفع مشکلات موجود تاکید کرد و از شرکت آبفای شهری خواست: در این زمینه به تعهدات خود عمل نماید تا بتوان بقیه مسکن مهر را تحویل متقاضیان داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما