تازه های سایت

کد مطلب: 22685
23. آذر 1393 - 9:02
با حضور مردم و مسئولان یادواره 14 شهید روستای گیل آباد نهاوند در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
یادواره 14 شهید سرافراز روستای گیل آباد نهاوند برگزار شد

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام والمسلمین مدرسی از اساتید حوزه و دانشگاه شهر قم در این مراسم گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس جانانه استقلال و آزادی خود را که به برکت انقلاب کسب کرده بودند، تثبیت و مستحکم کردند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) یک مکتب و آرمان است، گفت: شهدا با اقتدا به سیدالشهدا (ع) ماندگار شدند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: یکی از افتخارات شیعه بیشترین فداکاری و بصیرت نسبت به دین مبین اسلام بوده و عظمت این نظام به برکت جوانان غیوری است که همچون علی اکبر امام حسین (ع) بدنهایشان قطعه قطعه گردید تا آرمانهای امام و انقلاب حفظ گردد.

وی با اشاره به اینکه هرچه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، کم است، افزود: باید یاد و نام شهدا برای همیشه زنده نگه داشته شود.

مدرسی گفت: محفل شهدا براي ما برپا مي شود تا از راه و هدف شهدا غافل نشويم و در طول سال از اين سرمايه گرانقدر بهره مند شويم.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به نماد عزت و مقاومت در مقابل دنیای استکبار تبدیل شده است و ترویج افکار انقلابی در بین جوامع و افکار آزاد اندیش همان مسئله‌ای است که غرب به شدت از آن هراسان است و با تمام امکانات می خواهد مانع ترویج این افکار شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند که با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را گمراه کنند، تاکید کرد: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

وی افزود: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که نبردهای نظامی و اقتصادی برابر ایران اسلامی فایده ای ندارد از این رو بدنبال به راه انداختن جنگ مذهبی می باشند.

حجت الاسلام مدرسی گفت: دشمنان، کروهک های تکفیری را با رنگ و لعاب اسلامی به نام دین ولی با هدف ضربه زدن به اسلام و نظام اسلامی ایران تشکیل داده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در تمام عرصه ها باید به دنبال الگوهای برتر باشم، بنابراین در عرصه ایثار و شهادت رزمندگان اسلام بهترین الگو برای ما و فرزندان ما محسوب می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما