تازه های سایت

کد مطلب: 22674
19. آذر 1393 - 9:14
رئیس اداره گاز نهاوند گفت: 119 روستای نهاوند معادل 93 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی استفاده می کنند.
بهره مندی 93 درصد جمعیت روستایی نهاوند از نعمت گاز

 حمیدرضا شهبازی در گفت و گو با سایت گرو، اظهار داشت: شهر نهاوند به صورت ۱۰۰ درصد گازرسانی شده و ۹۳ درصد جمعیت روستایی نهاوند نیز از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی گفت: در حال حاضر ۵۴ هزار مشترک گاز در شهرستان نهاوند وجود دارد که از این تعداد ۴۲ هزار مشترک در شهر نهاوند، سه هزار در شهر گیان، سه هزار در شهر برزول و شش هزار مشترک در شهر فیرزوان قرار دارند.

 رئیس اداره گاز شهرستان نهاوند بیان کرد:  از مجموع ۱۵۱ روستای این شهرستان عملیات گاز رسانی ۱۱۹ روستا پایان یافته است و این روستاها از نعمت گاز برخوردار شده اند.

وی افزود: انتخاب و طراحی و شروع به کار عملیات اجرایی گاز رسانی به ۱۴ روستای بخش های مرکزی و خزل مهمترین اقدامات و برنامه های شرکت گاز نهاوند در شش ماهه دوم سال جاری است.

شهبازی عنوان کرد: تعداد روستاهای گازرسانی شده شهرستان نهاوند ۱۱۹ روستاست و در حال حاضر عملیات اجرایی گاز رسانی به ۹ روستای دیگر در حال انجام است.

وی بیان داشت: میزان مطالبات شرکت گاز شهرستان نهاوند از مجموع مشترکین خود بیش از ۱۱ میلیارد تومان است که در صورت پرداخت این بدهی می توان ۱۵ روستای دیگر نهاوند را گاز رسانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما