تازه های سایت

کد مطلب: 22635
17. آذر 1393 - 17:52
فرماندار نهاوند گفت: ارزش کار مدیران و مسوولان در نظام اسلامی به میزان توانمندی آنها در خدمتگزاری به مردم بستگی دارد.
ارزش کار مدیران در میزان توانمندی آنان در خدمت به مردم است

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند افزود: کسب مسوولیت در جامعه اسلامی در ذیل خدمتگزاری به مردم تعریف می شود و شرافت آن به میزان خدمتی است که برای ارباب رجوع صورت می گیرد.

وی گفت: نباید این امر بر مسوولان مشتبه شود که در پذیرفتن مسوولیت کسی غیر از آنان شایسته نیست بلکه نگاه باید از مسوولیت به عنوان یک فرصت خدمتگزاری برای مردم استفاده شود.

وی مجموعه ادارات شهرستان نهاوند را مجموعه ای با انگیزه و پر تلاش عنوان کرد و گفت: در بازدیدهایی که از ادارات مختلف صورت گرفت مشاهده شد که در اغلب آنان رخوت و سستی وجود ندارد و روحیه کار و تلاش در ادارات دمیده شده است.

وی بر اخذ تصمیمات کارشناسی شده توسط مدیران تاکید کرد و گفت: مدیران ادارات باید در اخذ تصمیم از نظر کارشناسان نیز استفاده کند .

وی تکریم ارباب رجوع را از وظایف مهم مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: مدیران و کارکنان باید به مراجعین پاسخ قانع کننده بدهند و حتی اگر در خواست وی ناحق بود نباید با تندی با او برخورد کنند بلکه با اخلاق اسلامی او را قانع کرده و قانون را فصل الخطاب قرار دهند .

فرماندار نهاوند بر پرداخت معوقات و بدهی های دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه تداوم خدمات دستگاه های خدمات رسان مشروط به پرداخت معوقات است لذا ضرورت دارد که مدیران دستگاه های اداری بدهی های خود را به روز کرده و به آنان پرداخت کنند .

وی اجرای طرح تحول نظام سلامت را حاصل آزاد سازی بخشی از یارانه حامل های انرژی عنوان کرد و گفت: طرح تحول سلامت یکی از موفق ترین طرح هایی است که پس از انقلاب در زمینه سلامت مردم اجرا شد که در صورت حذف تدریجی یارانه ها قطعا آثار مثبتی در سایر بخش ها عاید کشور و مردم خواهد شد.

وی اعلام نرخ جدید نان را در راستای آزاد سازی بخشی از یارانه ها عنوان کرد و افزود: نرخ نان در استان همدان حدود 30 درصد افزایش یافت که این رقم ممکن است از نظر قیمت بالاتر از این میزان باشد اما در وزن آن تغییر ایجاد شده و افزایش یافته است .

وی بر نظارت بیشتر بر کیفیت نان و برخورد با متخلفان تاکید کرد و گفت: ما اجازه نمی دهیم که نانوایان از قانون تخطی کنند و نان را با وزن کمتر به مردم عرضه کنند .

فرماندار نهاوند از راه اندازی نمایندگی بنیاد ایران شناسی منطقه زاگرس به مرکزیت نهاوند خبر داد و گفت: دفتر نمایندگی ایران شناسی منطقه زاگرس با هدف مطالعات ایران شناسی در شهرستان های بروجرد ،ملایر، تویسرکان و نور آباد به مرکزیت نهاوند دایر می شود.

وی گفت: مرکز ایران شناسی نهاوند می تواند یک مزیت عالی برای توسعه فرهنگی شهرستان باشد.

دیدگاه شما