تازه های سایت

کد مطلب: 22584
17. آذر 1393 - 9:06
مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان نهاوند گفت: فرهنگیان در انتقال ارزش ها و باورهای دینی به نسل جوان،ترویج سبک زندگی اسلامی و بصیرت افزایی نقش اثر گذاری دارند.
نقش اساسی فرهنگیان در ترویج سبک زندگی اسلامی

به گزارش سایت گرو، داوود جلالوند روز در جمع حلقه های صالحین آموزش و پرورش نهاوند افزود: با توجه به اینکه امروز دشمن برای نفوذ فرهنگ منحط غرب در کشور و بیگانه کردن نسل جوان با ارزش های اسلامی به ماهواره روی آورده است لذا لازم است با اجرای برنامه های آگاه سازی و بصیرت افزایی برای بسیجیان گام مهمی در خنثی سازی این توطئه ها برداریم.

وی در رابطه با ضرورت توجه به اجرای برنامه های فرهنگی افزود: امروز که توجه و صیانت از مرزهای اعتقادی و دینی به یک ضرورت انکارناپذیر در جوامع اسلامی بدل شده لذا بر اساس فرامین مقام معظم رهبری توجه به سبک زندگی اسلامی و ارتقای دانش بصیرتی بیش از گذشته اهمیت یافته است.

وی برگزاری نشست های روشنگری را در این راستا مهم ارزیابی نمود و گفت: به همین منظور نشست های روشنگری با هدف بصیرت افزایی در دستور کار قرار دارد که با همکاری آموزش و پرورش نهاوند بخش مهمی از این برنامه ها به اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه جوانان باید در مقابل جنگ نرم و تبلیغات سیاسی و ضد دینی گسترده دشمن در ماهواره و فضای سایبری کاملاً آگاه و هوشیار باشندافزود: امروز معلمان باید از تریبون کلاس های درس و تعلیم و تربیت به بیان واقعیت ها برای دانش آموزان پرداخته و آنان را نسبت به نیات شوم و پلید غرب آگاه کنند.

جلالوند مقابله با اثرات سوء ماهواره را نیازمند تلاش کلیه دستگاه های فرهنگی و دست اندرکاران امر دانست و گفت: این کار نیاز به عزم عمومی دارد .

مسوول بسیج فرهنگیان نهاوند گفت: چندین کارگاه آموزشی در زمینه اقتصاد مقاومتی ،سبک زندگی اسلامی و آسیب های ماهواره برای فرهنگیان برگزار شد که استقبال خوبی نیز از این کلاس ها به عمل آمد.

وی پیگیری این مباحث از طریق حلقه های صالحین را از دیگر راهکارهای بصیرت افزایی عنوان کرد و گفت: درحال حاضردر سطح آموزش و پرورش 45 حلقه صالحین تشکیل شده که مباحث مهمی مانند آسیبهای ماهواره و جنگ نرم دشمن مورد بررسی قرار می گیرد .

وی ابراز امیدواری کرد: با همت همگانی و به وجود آوردن عزم ملی بتوان خانواده ها و به ویژه جوانان را از تهدیدات مخرب فرهنگی ایمن کرد و دشمن را در سیاست های خود ناکام گذاشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما