تازه های سایت

کد مطلب: 22579
16. آذر 1393 - 22:17
بخشدار مرکزی نهاوند از بازدید سرزده از 22 واحد نانوایی در شهرستان نهاوند خبر داد.
بازرسی از 22 نانوایی در نهاوند/معرفی 16 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی

سید رضا سلامتی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: با افزایش قیمت ۳۰ درصدی نان طرح نظارت محسوس و غیرمحسوس نانوایی های بخش مرکزی به صورت مستمر و پیگیر تشدید می شود.

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۶ واحد متخلف نانوایی در بخش مرکزی به اداره تعزیرات معرفی شدند که پروانه فعالیت یک واحد باطل اعلام شد.

وی افزود: با اعلام قیمت جدید نان طرح نظارت بر عملکرد نانوایی های بخش مرکزی نهاوند تشدید و در دو روز گذشته 22 واحد نانوایی مورد بازرسی قرار گرفتند و 16 واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بخشدار مرکزی نهاوند گفت: با توجه به اینکه برای اجرای این طرح اداره صنعت و معدن و تجارت با کمبود نیروی انسانی مواجه است از دهیاران روستاهای مختلف کمک گرفته شده تا در هفته دوبار به صورت سر زده از نانوایی های بخش مرکزی بازدید شود.

وی ادامه داد: بیشترین تخلفات صورت گرفته در نانوایی های متخلف تعطیلی غیرقانونی در روزهای غیر تعطیل، عدم وجود ترازو در محل نانوایی، کم فروشی در عرصه نان و عدم ارائه نان مرغوب و پخت آن بوده است.

بخشدار مرکزی نهاوند عنوان کرد: برای حل مشکلات موجود در سال جاری به اندازه نیاز شهرستان نهاوند گندم مرغوب در سیلوهای نهاوند انبار شده و نانوایی های منظم که ساعات کاری را رعایت و در پخت مرغوب آن بهترین عملکرد را داشته باشند تشویق می شوند.

وی ضمن تاکید بر نظارت مستمر ادارات ذیربط از آحاد مردم بخصوص روستاییان عزیز درخواست کرد که از طریق نظارت عمومی و ارسال گزارش تخلفات نانوایان،مسئولین را در امر نظارت و کنترل مشکلات یاری نمایند.

 طبق وعده بخشدار مرکزی نهاوند بناست نانوایانی که کمیت و کیفیت پخت نان را بطور مطلوب و مناسب رعایت کنند به نحو مقتضی مورد تشویق قرار گیرند.

سلامتی در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مورد نانوایی های سطح بخش مرکزی موارد را با شماره تلفن ۳۳۲۲۵۱۲۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما