تازه های سایت

کد مطلب: 22577
16. آذر 1393 - 10:15
استاد بسیجی دانشگاه پیام نور نهاوند:
کتب جامعه شناسی، شایعه و فقر در نهاوند تالیف شد
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور نهاوند دو کتاب جامعه شناسی شایعه و جامعه شناسی فقر با محوریت اقتصاد مقاومتی را تالیف کرد.
کتب جامعه شناسی، شایعه و فقر در نهاوند تالیف شد

 حسین ملکی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، اظهار کرد: کتاب جامعه شناسی شایعه را به دلیل استفاده از ترفندهای سرویس های جاسوسی دشمن در بروز شایعات غلط در جامعه و کتاب جامعه شناسی فقر و اقتصاد مقاومتی را با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تالیف کردم.

وی گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب همیشه در کمین مردم ایران هستند از این رو از اول انقلاب تاکنون از طریق شایعه سازی دروغ وارد جامعه می شوند و بعد با شگرد های پیچیده  اطلاعاتی با استفاده از سرویس های جاسوسی و فضای مجازی به رواج شایعه غلط در جامعه می پردازند.

مدیر گروه رشته علوم اجتماعی دانشگاه پیام نور نهاوند افزود: در مرحله بعد با استفاده از شبکه های اینترنتی و امواج ماهواره ها و مطبوعات و با انتشار کتب شروع به رواج شایعه و ایجاد شبهه و جنگ روحی و روانی برای بدبین کردن مردم از مسئولان و دلسوزان نظام می پردازند و به نوعی آنها را ترور شخصیتی می کنند.

عضو جامعه بسیج اساتید نهاوند گفت: افتخار می کنم به عنوان یک استاد بسیجی و  سربازی کوچک در راه پیروی از  ولایت در جبهه فرهنگی و دانشگاهی تلاش می کنم که به تازگی یکی از مقالات من با عنوان حضور توریسم و گردشگر در ایران در سایت معتبر ISI پذیرفته شد.

 ملکی اظهار کرد: درباره اقتصاد مقاومتی و هدفمندی یارانه ها و چگونگی جذب توریسم به ایران مقالات و کتب خوبی تالیف کرده ام که اگر فرصت ملاقاتی به همراه اساتید با مقام معظم رهبری پیش بیاید راهکارهای خوبی در مورد مهار تورم و چگونگی کمک گرفتن از دانشجویان و اساتید دانشگاهی در کمک کردن به مدیران را خدمت ایشان عرض خواهم کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور نهاوند گفت: در تالیف کتاب جامعه شناسی فقر سر فصل هایی شامل تحلیل اقتصاد مقاومتی، هدفمندی یارانه ها، راه های توسعه عدالت اجتماعی، دلایل به وجود آمدن فقر در جامعه، نحوه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، ارائه راهکار برای توسعه فعالیت بنگاه های کوچک وزود بازده و نحوه مبارزه با فقر در اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده ام.

وی  اظهار کرد: در تالیف کتاب جامعه شناسی شایعه و جنگ نرم که به زودی در دانشگاه پیام نور تدریس می شود عناوین این کتاب شامل شش بخش و در مورد چگونگی پرورش و رواج شایعه در جامعه و بهره برداری دشمنان از آن توضیحاتی داده شده است.

مدیر گروه علوم اجتماعی پیام نور نهاوند بیان کرد: اساتید و دانشجویان نخبه و به خصوص بسیجیان باید بدانند  که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری فرهنگ و اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان است که بارها در مورد اقتصاد مقاومتی و شایع های دروغ دشمنان و ایجاد فتنه های آنها در ایران هشدار داده است.

مدرس دانشگاه پیام نور نهاوند افزود: از ویژگی های مهم کتب من آسان، قابل فهم و به روز بودن آنها است که مورد استقبال و مطالعه  دانشجویان و بسیجیان قرار گرفت که تا کنون بیش از 400 جلد از آنها را به موسسه ها و کتابخانه ها در نهاوند اهدا کردم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما