تازه های سایت

کد مطلب: 22558
12. آذر 1393 - 8:41
نمايشگاه پيشگيری از مصرف مواد مخدر با هدف آگاه سازی دانشجويان از آسيب ها و پيامدهای منفی ناشی از اعتياد در آموزشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند برپاست.
برپایی نمايشگاه پيشگيری از اعتياد در آموزشکده فنی نهاوند+ تصاویر

 مهرداد هوشمند رئيس آموزشکده فنی نهاوند در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار سایت گرو، گفت: نمايشگاه پيشگيري از اعتياد با هدف آگاه سازي جوانان به ويژه دانشجويان از اثرات منفي و مخرب مصرف مواد مخدر و ارتقاء سلامت جامعه و آشنايي هر چه بيشتر دانشجويان با مواد مخدر صنعتي و روانگردان جديد برپا گرديده است.
وي افزود: امروز سن مصرف مواد مخدر در جامعه کاهش يافته و اين موضوع نگراني هايي را براي جامعه و خانواده ها ايجاد نموده و زنگ خطر را براي همه به صدا درآورده که مردم و مسئولان نسبت به معضل اجتماعي و ويرانگر اعتياد بي تفاوت نباشد و مواد مخدر امروز تهديدي جدي براي همه افراد و خانواده ها است.

رئيس آموزشکده فنی نهاوند عنوان کرد: در اين نمايشگاه رويکرد همکاران در آموزشکده، رويکرد اطلاع رساني و پيشگيري از اعتياد و آموزش مهارتهاي پيشگيرانه به دانشجويان است، زيرا بهترين و مؤثرترين راهکار و شيوه مقابله با اعتياد، پيشگيري و اطلاع رساني است.

وی درپایان گفت: در اين نمايشگاه که به مدت يک هفته در محل آموزشکده داير است، علاوه بر معرفي انواع عکس و پوستر و بروشور هاي آموزشي در زمينه راهکارهاي پيشگيري ار اعتياد، خدمات مشاوره اي در جهت آگاه سازي از خطرات و پيامدهاي مخرب مصرف مواد مخدر به دانشجويان ارائه مي گردد. 

انتهای پیام/

برپایی نمايشگاه پيشگيری از اعتياد در آموزشکده فنی نهاوند+ تصاویر
برپایی نمايشگاه پيشگيری از اعتياد در آموزشکده فنی نهاوند+ تصاویر

دیدگاه شما