تازه های سایت

کد مطلب: 22556
11. آذر 1393 - 10:14
پیکر پاک و مطهر شهید علی احمد قیطاسی بعد از 27 سال دوری از وطن از اردوگاه العماره عراق به کشور بازگشت.
رجعت پیکر پاک شهید قیطاسی بعد از 27 سال به نهاوند

به گزارش سایت گرو، 27 سال انتظار خانواده شهید علی احمد قیطاسی بالاخره به سرآمد و پیکر مطهر و پاک این شهید سرافراز روز چهارشنبه به نهاوند بر می گردد.

شهید علی احمد قیطاسی متولد سال 1344 در نهاوند است که در ژاندارمری اوایل انقلاب و نیروی انتظامی فعلی به صورت رسمی حضور داشت و از همان اوایل جنگ در منطقه زبیدات حضور پیدا می کند و در 24 آبان ماه سال 66در یک عملیات شناسایی در منطقه زبیدات به همراه معاونش شهید سلیمان اکبری که بوشهری است جاویدالاثر می شوند.

پدر شهید که خود از بازنشستگان نیروی انتظامی است در مورد پایان 27 سال چشم انتظاری گفت: روز یک شنبه 9 آذر ماه از طرف گروه تفحص و معراج شهدا با ما تماس گرفتند که پیکر پاک شهید علی احمد قیطاسی در پادگان العماره واقع در 43کیلومتری شهر بغداد شناسایی و به ایران منتقل شده و شما برای شناسایی و تعیین هویت نهایی به معراج شهدا مراجعه کنید.

پیکر پاک و مطهر شهید علی احمد قیطاسی روز چهارشنبه هفته جاری بعد از 27 سال دوری و غربت وارد شهرستان نهاوند می شود.

مراسم وداع با شهید چهارشنبه شب در مسجد سیدالشهدا شهرک شهید حیدری نهاوند برگزار می شود و روز پنجشنبه صبح مراسم تشییع جنازه این شهید بزرگوار برگزار می شود و در نهایت در گلزار شهدای نهاوند و در کنار قبر برادر شهیدش آرام می گیرد.

شهید علی احمد قیطاسی دومین شهید خانواده قیطاسی است.

علی محمد قیطاسی دیگر شهید این خانواده است که متولد 1342 است و در سال 1359 عازم جبهه می شود و در سال 1360 از ناحیه کمر مورد اصابت ترکش قرار می گیرد و بعد از 9 سال تحمل درد و مجروحیت در عید قربان سال 69 به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

خدارحمتش کنه

دیدگاه شما