تازه های سایت

کد مطلب: 22547
8. آذر 1393 - 9:15
چهارمین گروه کاروان راهیان نور دانش آموزی نهاوند عازم مناطق جنوب کشور شدند.
320 نفر از دانش آموزان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

فرمانده سپاه نهاوند درحاشیه این اعزام به سایت گرو، گفت: در ادامه اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور یک گروه از دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه نهاوند با هشت دستگاه اتوبوس به همراه مربیان پرورشی مدارس راهیان مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور شدند .

کامران کریمی گفت: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور از ابتدای آبان ماه آغاز گردید که تا کنون یک هزار و 440 نفر از دانش اموزان پسر به مناطق غرب کشور اعزام شده اند .

 وی افزود: سازماندهی اردوهای راهیان نور امسال با مسئولیت آموزش و پرورش بود که برای آماده سازی آنها هماهنگی های لازم با مدیران مدارس به عمل آمد و بر اساس نوبت بندی دانش آموزان دبیرستانهای شهرستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند .

 فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: با پایان یافتن اعزام دانش آموزان پسر کاراعزام دانش آموزان دختر آغاز شد که در اولین اردو 320 نفر از دبیرستانهای شهرو روستا به مناطق جنوب اعزام گردیدند .

 وی درباره اهمیت و ضرورت توجه به اعزام کاروان های راهیان نور به ویژه برای قشر جوان، گفت: کاروان های راهیان نور به دلیل انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد به نسل حاضر بسیار حیاتی و مهم است.

 کریمی افزود: در این برنامه دانش آموزان به مدت سه روز از مناطق جنگی جنوب در مناطق شلمچه ، فاو ، فکه و اروند رود بازدید می کنند و با رشادتهای رزمندگان اسلام از نزدیک آشنا می شوند .

وی در پایان گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق جنوب یک مرحله دیگر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما