تازه های سایت

کد مطلب: 22545
8. آذر 1393 - 8:35
رئیس زندان نهاوند گفت: 63 مددجوی نهاوندی در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کردند و به قبول شدگان گواهینامه پایان دوره اعطا شد.
63 مددجوی نهاوندی در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کردند

 محمود شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: پس از تدریس دوره های آموزشی فنی و حرفه ای توسط مربیان فنی و حرفه ای شهرستان نهاوند و گذراندن دوره های آموزشی توسط مددجویان این شهرستان ،آزمون فنی و حرفه ای ویژه مددجویان در زندان نهاوند برگزار شد .

وی گفت: در این دوره های آموزشی 15نفر از مددجویان  در رشته های پیرایش مردانه ،16نفر در رشته معرق و منبت کاری،15نفردررشته رایانه کار درجه 2 ( ICDL)  و17نفر دررشته تعمیر تلفن همراه در کلاسها شرکت کرده و دوره های مورد نیاز را طی کردند .

رئیس زندان نهاوند گفت: در این دوره های آموزشی63نفر از مددجویان نهاوندی شرکت کردند که پس از اعلام نتایج برای مدد جویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهینامه مهارت صادر خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: به منظورتقويت روحيه مددجويان و پرکردن اوقات فراغت آنان با هماهنگی تربيت بدني زندان نهاوند يك دوره مسابقات ورزشي در رشته شطرنج  بين 24 نفراز مددجويان اين زندان برگزار شد و به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

شیرزادی همچنین گفت: به مناسبت هفته کتاب وکتاب خوانی نمایشگاه کتاب در معرض دید کارکنان،سربازان وظیفه و مددجویان زندان نهاوند قرار گرفت .

وی دربخش دیگری از سخنانش افزود: در راستای اجرای برنامه های بازدید قضات از زندانها، قضات دادگستری و دادسرای عمومي نهاوند در زندان این شهرستان حضور یافتند و از بخشهای مختلف زندان شامل اندرزگاه های 1 و 2 ، جوانان و قرنطينه بازديد و بصورت چهره به چهره و حضوری با تعدادی از مددجویان به گفت و گو  پرداختند.

رئیس زندان نهاوند بیان داشت: در این بازدید، بازدیدکنندگان از روند پیشبرد امورات قضایی، اجرای احکام، امنیتی، فرهنگی، مددکاری و بهداشت زندان اظهار رضایت کردند و پس از بررسی پرونده ها زمينه عفو، آزادی مشروط، پايان حبس و مرخصی ماهيانه تعدادی از مدد جويان را فراهم کردند و همچنين مقرر گرديد تعداد ديگری از مددجويان نيز برای بررسی دقيق تر پرونده قضایی در اسرع وقت به اجراي احكام دادسرا اعزام گردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما