تازه های سایت

کد مطلب: 22542
7. آذر 1393 - 18:30
امام جمعه نهاوند گفت: زیاده خواهی و زورگویی آمریکا مانع از رسیدن به توافق نهایی در موضوع هسته ای شد.
زیاده خواهی آمریکا مانع از کسب توافق نهایی هسته ای شد

به گزارش سایت گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند در مصلی این شهر گفت: ملت ایران از توافق یا عدم توافق در مذاکرات هسته ای هیچ گونه نگرانی ندارند چون با وجود تحریم های گذشته، ایران در این تحریم ها رشد و توسعه و پیشرفت خود را طی کرده است و با اجرای طرح اقتصاد مقاومتی هیچ دغدغه ای ندارد.

وی اظهار داشت: ایران به تمام تعهدات بین المللی خود در قبال مسائل هسته ای ضمن حفظ اقتدار و عزت و منافع قانونی خود عمل کرده اما بازهم زیاده خواهی و زورگویی آمریکا و رژیم صهیونیستی مانع از کسب توافق نهایی شد.

امام جمعه نهاوند گفت: ایران اسلامی امروز در جهان دارای اقتدار، عزت و جایگاه بزرگی است که زبان قلدری و زروگویی آمریکا را بر نمی تابد و در مذاکرات هسته ای ایران مقابل زیاده خواهی آمریکا با قدرت می ایستد.

وی افزود: وضعیت مذاکرات هسته ای و نتیجه آن تفاوتی بر نگاه ما به آمریکا و  اسرائیل ندارد و دشمنی این دو کشور با ملت ایران همچنان ادامه دارد.

امام جمعه نهاوند در ادامه به شعارهای پوشالی و عوام فریبانه آمریکا در جهان مانند حقوق بشر، دموکراسی، آزادی بیان و احترام به ملتها اشاره کرد و افزود:  آمریکا  خود گرفتار مسائل مذهبی و تبعیضی است، یک جوان سیاه پوست را می کشند و دستگاه قضایی او را تبرئه می کند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی عنوان کرد: در ۹۰ شهر آمریکا علیه بی عدالتی و نادیده گرفتن حقوق مردم تظاهرات و راهپیمایی می کنند و دولت آمریکا در میان سانسور خبری با مردم به شدیدترین نحو برخورد و آنها را دستگیر و روانه زندان می کند آنگاه در جهان دم از حقوق بشر و منافع مردم می زند.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: اسرائیل در حال بهره برداری از فتنه جریان تکفیری است تا مسلمانان را کافر و خشن به مردم جهان معرفی کند  اما هفته گذشته بیش از ۳۵۰ نفر از علمای بلاد اسلام در شهر قم حضور یافتند تا اعلام کنند تکفیری ها از آنان نیستند، چراکه اینها می خواهند چهره اسلام را خشن به دنیا نشان دهند.

وی افزود: داعش فرزند ناخلف آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی است که با پول و حمایت این مثلث شوم به منظور جلوگیری از گسترش اسلام، نابودی کشورهای مسلمان و برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی به وجود آمده است اما کشورهای مسلمان باید این گروه را از خود دور و نابود کنند.

امام جمعه نهاوند همچنین به انتخابات فرمایشی برگزار شده در بحرین اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری انتخابات فرمایشی در بحرین و حمله مزدوران رژیم آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم تاسف آور است و این نشان می دهد که آسایش از رژیم سرسپرده سلب شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما