تازه های سایت

کد مطلب: 22535
6. آذر 1393 - 8:53
زن 74 ساله نهاوندی که به علت طمع همسایه به شدت زخمی شده بوده به صورت معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات یافت.
نجات معجزه آسای زن 74 ساله نهاوندی از مرگ حتمی

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، در تشریح این حادثه گفت: در شب گذشته از طريق مركز فوريت هاي 110 ،پليس نهاوند از وقوع يك حادثه تلخ كه منجر به مجروح شدن پيرزني 74 ساله كه به تنهايي در يك واحد آپارتمان زندگي مي كرد مطلع و بلافاصله اقدامات قانوني خود را با اعزام چند تيم ويژه در دستور كار قرار داد.

وی بيان داشت:دو نفر از زنان همسايه اين پير زن با اطلاع كامل از شرايط همسايه خود با نقشه قبلي و ايجاد يك بهانه و تقاضاي طلبي به درب منزل پيرزن مراجعه و پس از روبرو شدن با حسن استقبال او به عنوان ميهمان وارد منزل شده و با حصول اطمينان از تنها بودنش در يك فرصت مناسب او را با چند ضربه به وسيله شيئي سخت مجروح ساخته و به داخل يكي از اتاق هاي واحد انتقال کردند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: مجرمان پس ازاطمينان از بيهوش شدن پيرزن اقدام به تجسس از محل هاي مختلف منزل نموده كه در نهايت با استفاده از جسم برنده، زيور آلات وطلاجات او را به همراه مقاديري وجه نقد به سرقت برده و پيرزن را در همان اتاق زنداني و به آرامي منزل را ترك مي کنند.

وی گفت: پيرزن بعد از مدتي به هوش آمده و از طريق تلفن همراه دختر خود را مطلع مي کند که ازآن طريق پليس نيز در جريان قرار ميگيرد و بلافاصله ماموران انتظامي شهرستان ضمن حضور در محل جرم با بررسي و تحقيقات كارشناسي و شگردهاي خاص پليس دربررسي شواهد، قرائن واظهارات سرانجام در كمترين زمان ممكن متهمان را شناسايي، دستگير و اموال مسروقه را كشف مي کنند.

سرهنگ اقباليان با اشاره به اين مطلب که متهمان پس از اعتراف به بزه انتسابي خود به همراه پرونده تحويل مراجع قضايي شدند، اعلام کرد: امروزه جرم وبزه نسبت به گذشته از حيث نوع وماهيت دچار تغيير گرديده است.

وی اظهار داشت: هرچند با عنايت خاص خداوند اين زن سالخورده از مرگ حتمي نجات يافته و در ادامه با عمليات به موقع و ضربتي پليس سارقين شناسايي و دستگير شدند اما تنها بودن يك زن سالخورده در يك واحد مسكوني و درمعرض ديد بودن طلاجات وزيور آلات وي يكي از زمينه هاي تشويق وترغيب سارقين جهت ارتكاب اين عمل ناپسند ومجرمانه بوده فلذا تقاضا مي شود شهروندان محترم ضمن توجه به موضوعات امنيتي و انتظامي پليس را در جلوگيري از حوادث ناگوار همراهي کنند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در پایان از همشهریان خواست هرگونه مورد مشکوکی را با پلیس 110 در میان بگذارند و انتقادات و پیشنهادات و شکایات خود را در مورد عملکرد پلیس با سامانه 197 در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما