تازه های سایت

کد مطلب: 22530
5. آذر 1393 - 12:17
همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان تجمع بزرگ سیاسی و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان نهاوند در مصلی این شهرستان برگزار شد.
 تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند برگزار شد

به گزارش سایت گرو،صبح امروز همزمان با روز بسیج مستضعفان و سالروز تشکیل این نهاد به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۵۸، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم سرگرد کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند گفت: مجموعه بسیج از برکات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب هرجا که در کشور خلا ایجاد شود بسیبج باید وارد عمل شده و انجا را پوشش دهد.

وی افزود: بسیجیان در تمام برهه‌ها و در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچون سدی محکم در برابر دسیسه های دشمنان محسوب می‌شوند و تاکنون توانسته‌اند تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را علیه کشور خنثی کنند.

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: نیروهای بسیچی چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران بعد از آن هیچگاه از مسیر حق و ارزش ها دور نشده و همواره پایبند نظام و مدافع ولایت بوده اند.

وی در پایان هدف از برگزاری اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان نهاوند و سراسر کشور در سالروز تشکیل بسیج را نمایش اقتدار، دفاع از ارزش ها، اعلام آمادگی و تجدید بیعت مجدد بسیجیان با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد.

در ادامه این مراسم سرهنگ رستمی فرمانده سابق سپاه نهاوند ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان بیان کرد: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از الطاف خداوند بود که بر کشور عزیزمان انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

وی گفت: بسیجیان یکی از عظیم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه نیروهای انسانی هستند که اساس تحرک و پیشرفت جامعه را تشکیل می‌دهند.

رستمی با بیان اینکه تفکر بسیج مکتبی جهانی است، بیان کرد: امروز اندیشه و تفکر بسیج در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله سوریه و عراق صادر شده و مکتب بسیج جهانی شده است.

فرمانده سابق سپاه نهاوند حفظ ارزش‌های اسلامی،ایرانی و امنیت و آرامش امروز را از برکات ایثارگری‌ها و شجاعت بسیجیان عنوان کرد و گفت: لازم است در این هفته مردم این روزها را گرامی بدارند و ارج گذاری نمایند و پاسخگوی جانفشانی‌ها و دلاوری‌های این فرزندان نظام باشند.

وی به رهنمودهای امام (ره) اشاره کرد و گفت: بسیج میقات پابرهنگان است و اگر این تفکر در جامعه حاکم شود نقطه تقابل با استکبار جهانی است.

انتهای یپام/

دیدگاه شما