تازه های سایت

کد مطلب: 22529
4. آذر 1393 - 18:25
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ورزشکاران نهاوندی در سال جاری 132 مدال کشوری و بین المللی کسب کردند.
کسب 132 مدال بین المللی و کشوری توسط ورزشکاران نهاوند

سعید کولیوند در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: هدف اداره ورزش و جوانان این شهرستان در سال 93 گسترش و همگانی کردن ورزش در سطح شهر و روستا بود که در این راستا ایستگاههای ورزش صبحگاهی و عصر گاهی در چند نقطه شهر فعال شده و چندین همایش پیاده روی طی این مدت برگزار شده است.

وی گفت: ورزشکاران این شهرستان در سال جاری حضور قدرتمندی را در رویدادهای مهم کشوری، آسیایی و جهانی داشته اند که حاصل آن کسب 130 مدال کشوری و دو مدال طلا و برنز آسیایی بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند برگزاری دو مسابقه بزرگ کشوری را از دیگر رویدادهای مهم این شهرستان در سال جاری ذکر کرد و افزود: در سال جاری دو رویداد مهم ورزشی در شهرستان شکل گرفت که یکی مسابقات ووشو کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور 550 ورزشکار و دیگری جشنواره بازیهای سنتی بومی و محلی غرب کشور بود که نشان دهنده پتانسیل بالای نهاوند در ورزش می باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه تعالی ورزش نیازمند هم افزایی و همپوشانی نرم افزاری و سخت افزاری سایر دستگاهها می باشد لذا با حمایتهای فرماندار شهرستان خوشبختانه در این زمینه همکاریهای خوبی از سوی دستگاههای اداری با این اداره به عمل آمده که اجرای برنامه های ما را با موفقیت بیشتری همراه ساخته است.

کولیوند در پایان به مهمترین عناوین کسب شده ورزشکاران این شهرستان اشاره نمود و افزود: از مهمترین عناوین کسب شده می توان به کسب مدال طلا فوتسال ناشنوایان آسیا توسط علی اکبر احمدوند ، کسب مدال برنز آسیا در رشته جهت یابی مسابقات دو و میدانی توسط مسعود سهرابی و چندین مدال طلای در مسابقات رزمی آقایان و بانوان ، پارا لیفتینگ ، دوچرخه سواری و کشتی اشاره نمود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما