تازه های سایت

کد مطلب: 22500
28. آبان 1393 - 12:11
برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری در جمع کتابداران
اجرای طرح خلاقانه "چه بخوانیم؟" در شهرستان نهاوند
طرح خلاقانه "چه بخوانیم؟" برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری درجمع کتابداران، در شهرستان نهاوند اجرا شد.
اجرای طرح خلاقانه  "چه بخوانیم؟" در شهرستان نهاوند

میلاد امینیان مبتکر این طرح در گفت و گوبا خبرنگار سایت گرو، گفت:همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی طرح خلاقانه "چه بخوانیم؟" برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری در جمع کتابداران کشور، از سوی اداره کتابخانه های شهرستان نهاوند به اجرا درآمد.

وی گفت: ایده اولیه ی طرح برگرفته از این سخنان مقام معظم رهبری گرفته شده است که در تیرماه سال 1390 در جمع کتابداران کشور بیان فرمودند: “بارها اتفاق می افتد که جوان ها را،نوجوان ها را به کتابخوانی تشویق می کنیم مراجعه می کنند، می گویند چه بخوانیم؟ این سوال یک جواب ندارد احتمالا جوابهای متعددی دارد، مجموعه متصدیان امر کتاب روی این مسئله باید کار جدی بکنند ... ”.

امینیان ادامه داد: به یاری خداوند و در راستای اهتمام ویژه در عمل به منویات مقام معظم رهبری و ترویج ،تبیین و اطلاع رسانی در زمینه کتب مناسب، مفید و سالم برای افراد جامعه و افرادی که دغدغه یافتن کتب خوب و تاثیر گذار را دارند طرح " چه بخوانیم؟" ارائه گردیده است.

وی در ادامه در تشریح این طرح گفت: در این طرح که به صورت ماهانه کتب ارزشمند و مفیدی که مورد تایید بزرگان و صاحب نظران امر کتاب و کتابخوانی، به خصوص کتبی که توسط مقام معظم رهبری مورد تایید بوده و ایشان در باب این کتب مطالبی را بیان فرموده اند، در چهار گروه علوم انسانی،ادبیات،دین و دفاع مقدس معرفی می گردند.

وی افزود: همچنین در این خصوص سعی شده کتب مورد نظر در کتابخانه ها موجود و در دسترس باشند.

امینیان بیان داشت: بستر نشر این طرح نیز از طریق ارسال ایمیل به نشانی ایمیل علاقمندان، ارسال در قالب شبکه اینترانت دولتی برای ادارات، به صورت چاپی و استفاده در تابلو اعلانات کتابخانه ها و سایر دستگاههای دولتی و غیر دولتی شهرستان می باشد.

وی پیرامون چگونگی اعلام تقاضای دریافت این طرح برای افراد گفت: جهت اعلام تقاضای ارسال ماهانه این طرح که به صورت رایگان می باشد ، کافی است علاقمندان یک ایمیل خالی و بدون متن با عنوان نامه "درخواست دریافت چه بخوانیم" به ایمیل اختصاصی این طرح به نشانی : che@hamadanpl.ir ارسال نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

جایی هم ثبت شده؟

دیدگاه شما