تازه های سایت

کد مطلب: 22494
26. آبان 1393 - 13:24
مانور مدیریت بحران در شرکت توزیع برق نهاوند با حضور 21 اکیپ عملیاتی از سراسر استان در نهاوند برگزار شد.
مانور مدیریت بحران در شرکت توزیع برق نهاوند برگزار شد

ذبیح الله فاضلی در گفت و گو با سایت گرو، با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: این مانور به منظور میزان آمادگی و صرف جویی در هزینه ها با فراخوانی 21 اکیب ازهمه شهرستان های استان انجام شد که به سبب آن 110 کیلومتر به طور همزمان در کمترین وقت خاموشی در مدت چند ساعت مرمت و تعمیر شد.

وی افزود: مانور مدیریت بحران استانی و با همکاری اکیپ‌های شهرستان‌های بهار، اسدآباد، نهاوند، کبودراهنگ، همدان، ملایر و تویسرکان با مشارکت بیش از 150 نفر از عوامل شرکت توزیع برق استان در مدت 4 ساعت با موفقیت برگزار شد .

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند در ادامه با اشاره به مشخصات فیدر روستاهای شهرک و کهریز افزود: فیدر 20 کیلوولت شهرک به طول 50 کیلومتر، تعداد 6 روستا، 8 پست عمومی و تعداد 3400 مشترک معمولی و 5 مشترک حساس را پوشش می‌دهد.

 وی گفت: فیدر 20 کیلوولت روستای کهریز نیز به طول 60 کیلومتر تعداد 7 روستا و 15 پست عمومی و تعداد 3500 مشترک را تغذیه می کند که در این مانور این فیدر ها اصلاح و تعمیر شدند.

فاضلی اظهار داشت: آشنایی واحدهای شهرستانی با شبکه‌های برق دیگر شهرستان‌ها، افزایش سطح آمادگی و اقدام به موقع آنان برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و تعمیر اساسی خطوط از جمله اهداف این مانور بود.

مدیر توزیع نیروی برق نهاوند خاطرنشان کرد: تعمیر این خطوط به تنهایی نیازمند اعمال چندین مرتبه خاموشی چند ساعته و 30 ساعت کار در هفته بود که با اجرای مانور و کمک نیروهای شهرستانی طی4 ساعت تمام خطوط تعمیر شد و 13 میلیون تومان صرفه جویی در پی داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما