تازه های سایت

کد مطلب: 22491
26. آبان 1393 - 13:04
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق همدان از برگزاری مانور مدیریت بحران شرکت برق در طول سال حداقل یک بار در هر شهرستان خبر داد.
برگزاری مانور مدیریت بحران شرکت توزیع برق در شهرستان‌های همدان

علی سهرابی‌بیدار در حاشیه برگزاری این مانور در شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو گفت: هشتمین مانور عملیاتی شرکت برق برای رفع معایب دو خط 20 کیلوولت روستاهای شهرک و کهریز شهرستان نهاوند با همکاری واحدهای معین و پیمانکاران در شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی گفت: این مانور با هماهنگی دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند با سناریوی از پیش تدوین شده برگزار شد.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع برق همدان با اشاره به اهداف این مانور اظهار کرد: تعمیر اساسی دو خط 20 کیلوولت روستای شهرک و کهریز شهرستان نهاوند، آشنایی واحدهای معین با خطوط و تأسیسات برق مدیریت شهرستان‌ها، افزایش توان و آمادگی واحدهای اجرایی شرکت و پیمانکاران برای اقدام و همکاری در شرایط اضطراری از جمله اهداف این مانور است.

وی آشنایی نیروهای شهرستان‌های معین با شبکه‌ها و واحدهای اجرایی، افزایش سطح هماهنگی داخلی شرکت و ادارات شهرستان مجری را از دیگر اهداف این طرح اعلام کرد.

سهرابی بیدار افزود: در این زمینه شرکت برق با برنامه‌ریزی‌ها و سناریوهای مدون همزمان با اجرای مانورها اقداماتی چون تعمیر و اصلاح شبکه‌ها، برق‌رسانی و... را نیز در دستور کار قرار می‌دهد تا گره‌ای از مشکلات شهرستان‌ها را باز کند که فقط با انجام مانور امکان‌پذیر است.

وی رفع معایب و اشکالات و تعمیر اساسی شبکه برق با حداقل اعمال قطعی برق به مشترکین را از دیگر اهداف این مانور برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به انجام عملیات همزمان گروه‌های عملیاتی در مقایسه با انجام تعمیرات با یک گروه عملیاتی تعداد قطع و وصل برق حدود یک هفدهم کاهش می‌یابد.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع برق همدان با اشاره به اینکه مدیریت بحران شامل چهار مرحله پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی است، اظهار کرد: به‌روز کردن و انجام اصلاحات شبکه‌های توزیع برق یکی از امور پیشگیری از بحران، در شرکت برق به عنوان یک اصل مهم پرداخته می‌شود.

وی یادآور شد: نتیجه اجرای این مانورها افزایش سرعت و سطح آمادگی مدیران و کارکنان در پاسخ به فراخوان‌ها در شرایط اضطراری و بحران‌ها است.

سهرابی بیدار تأکید کرد: اجرای صحیح مانورها می‌تواند نمایشی از قدرت مدیریت بحران مدیران بخش توزیع برق و باعث آرامش و اطمینان ذینفعان باشد.

وی گفت: برنامه سال جاری شرکت توزیع برق استان اجرای حداقل یک مانور استانی با حضور کلیه شهرستان ها در یک شهرستان است که مانور شهرستان نهاوند هشتمین مانور از این نوع است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما