تازه های سایت

کد مطلب: 22485
26. آبان 1393 - 8:41
فرماندار نهاوند از پرداخت 120 میلیون تومان تسهیلات به بهبودیافتگان مواد مخدر در نهاوند خبر داد.
فرماندار نهاوند از پرداخت 120 میلیون تومان تسهیلات به بهبودیافتگان مواد مخدر در نهاوند خبر داد.

به گزارش سایت گرو،امامعلی عبدالملکی گفت: تاکنون بیش از 120 میلیون تومان تسهیلات از سوی بانک‎ها به بهبودیافتگان از اعتیاد در این شهرستان پرداخت شده است.

وی در جمع اعضای کمیته‌های چهارگانه ستاد مبارزه با مواد مخدر همدان با اشاره به اثرات مخرب مواد مخدر اظهار کرد: دشمن با آلوده کردن جوانان به مواد مخدر به دنبال براندازی نرم نظام است پس باید نسبت به این امر حساس بود.

وی از تشکیل مجمع خیرین حمایت از بهبودیافتگان از دام اعتیاد در نهاوند خبر داد و گفت: این مجمع در راستای رسیدن به اهداف از پیش‌طراحی شده، توانست ضمن ارتباط با افراد و خانواده‌‌های مبتلا به اعتیاد، بخشی از مشکلات آنها را رفع کند.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: با معرفی بهزیستی، تاکنون بیش از 120 میلیون تومان تسهیلات از سوی بانک‎ها به بهبودیافتگان از اعتیاد پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های دولت، ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار مختلف به ویژه جوانان جویای کار است، افزود: دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات بیکاری جوانان نیست به همین دلیل مشارکت خیرین در بخش‌های مختلف می‌تواند علاوه بر کمک دولت موجب رفع مشکلات جامعه در بخش‌های مختلف شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما