تازه های سایت

کد مطلب: 22424
19. آبان 1393 - 8:49
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از سفر کمیسیون عمران مجلس برای بازدید و بررسی پروژه‌های عمرانی استان در روز چهار شنبه هفته جاری خبر داد.
 کمیسیون عمران مجلس از سد گرین نهاوند بازدید می کند

به گزارش سایت گرو، علی نعمت چهاردولی اظهار کرد: یکی از رسالت‌های کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نظارت بر پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور است که این مهم از طریق سفر به استان‌ها صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا جلساتی در استان‌های مختلف انجام شده است، گفت: پس از استان‌هایی همچون خراسان، هرمزگان و کردستان نوبت به استان همدان رسیده است.

چهاردولی بابیان اینکه معاونان وزیر نیرو و راه و شهرسازی نیز در این سفر اعضای کمیسیون عمران را همراهی می‌کنند، گفت: کمیسیون عمران پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی استان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه همدان برای جمع‌بندی شرکت می‌کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد: پروژه‌هایی همچون آزادراه همدان-ساوه، دو خط آهن غرب کشور و همدان-تهران، آبرسانی از سد تالوار، سد شنجور رزن، سد گرین نهاوند، سد سرابی تویسرکان و آبرسانی از سد کلان به ملایر در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون عمران مجلس روز سه شنبه وارد همدان می‌شود، عنوان کرد: با توجه محدودیت زمانی موجود در سفر کمیسیون، امکان دارد اعضا تقسیم شده و هر یک به شهرستانی برای بازدید بروند یا اینکه چند پروژه را به عنوان نمونه در شهرستان همدان مرکز استان بازدید می‌کنند.

چهاردولی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام تدیون لایحه بودجه 94 قرار داریم بهترین دستاورد این سفر می‌تواند در اولویت قرار گرفتن پروژه‌های استان در بودجه 94 باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

امیدوارم بتوانند این مشکل رو حل کنند

دیدگاه شما