تازه های سایت

کد مطلب: 22401
14. آبان 1393 - 21:01
استاندار همدان از برقراری پرواز همدان-دبی و همدان-تهران تا ۴۰ روز آینده از فرودگاه همدان خبر داد و گفت: توافقات خوبی برای برقراری این پروازها با مدیرعامل هواپیمایی کشور صورت گرفت.
به گزارش سایت گرو به نقل از تسنیم، محمدناصر نیکبخت، اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با حضور سه تن از نمایندگان استان با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل هواپیمایی کشور برگزار شد که توافقات خوبی برای برقراری پروازها از فرودگاه همدان داشتیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره برقراری پروازهای ملی و بین المللی از فرودگاه همدان مطرح شد، گفت: برقراری پرواز همدان-تهران و همدان- دبی از خواسته‌های ما و نمایندگان بود که تاحدودی مورد قبول مسئولان هواپیمایی کشور قرار گرفت.
نیک بخت با بیان اینکه مسئولان هواپیمایی کشور برای بررسی بیشتر زمان خواستند، تصریح کرد: به علت اینکه پرواز همدان-تهران برای شرکت‌های هواپیمایی کشور اقتصادی نیست باید چانه‌زنی بسیاری برای برقراری این پرواز صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه برقراری پرواز همدان-دبی از برقراری پرواز همدان-تهران آسان‌تر است، گفت: به احتمال زیاد این دو پرواز تا 40 روز آینده از فرودگاه همدان برقرار می‌شود.
استاندار همدان با اشاره به اینکه در این جلسه توافقات خوبی بین دو طرف صورت گرفت، تصریح کرد: نمایندگان استان نیز در این سفر همراهی خوبی داشتند که می‌تواند در برقراری پروازها بسیار موثر باشد.
وی درباره دستاوردهای سفر روسیه نیز گفت: مدیران استان در این سفر توافقات خوبی داشتند که در توسعه ارتباط تجاری، صنعتی، کشاورزی بسیار موثر است.
نیک بخت از سفر هئیت روسی به استان همدان در پایان آبان ماه خبر داد و گفت: این هئیت روسی برای شرکت در همایش سرمایه‌گذاری استان همدان وارد همدان می‌شوند.
وی با بیان اینکه در زمینه صادرات محصولات کشاورزی توافقات خوبی صورت گرفت، گفت: مدیران دو طرف ایران و روسیه در زمینه 10 تا 15 مورد خاص به توافق رسیدند که زمینه را برای مراودات تجاری، صنعتی و اقتصادی فراهم کرده است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما