تازه های سایت

کد مطلب: 22326
11. آبان 1393 - 9:49
مسابقه انتخابی دوی صحرانوردی در سه رده سنی در استان همدان برگزار شد.
 

به گزارش سایت گرو، یک دوره مسابقه انتخابی دوی صحرانوردی استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی مرکز استان برگزار شد.

 پس از پایان رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان پژمان کورزه‌ای از همدان در جایگاه نخست ایستاد، محمد خزایی از نهاوند دوم شد و شاهین یزدان نیز از همدان در رقابت با حریفان موفق شد عنوان سوم را به دست آورد.

در این مسابقه 72 ورزشکار در سه رده سنی از شش شهرستان همدان، کبودراهنگ، نهاوند، ملایر، اسدآباد و بهار شرکت داشتند که در یک روز برای ثبت رکورد با یکدیگر رقابت کردند، در هر رده سنی چهار ورزشکار از هر شهرستان حضور داشت.

چندی است ورزشکاران دوومیدانی در ماده‌های مختلف و در میادین ملی و بین‌المللی افتخارات چشمگیری کسب کرده‌اند. ورزشکاران جانباز و معلول نیز از قطار موفقیت‌ها در این رشته عقب نماندند تا این جمله معروف «معلولیت محرومیت نیست» را بار دیگر در عرصه ورزش تحقق بخشند که از آن جمله حضور حمید اسلامی ورزشکار دوومیدانی‌کار استان در مسابقات پاراآسیایی اینچئون و کسب مدال در این رقابت‌ها بود.

این موفقیت‌ها و پیشرفت دوومیدانی در استان همدان بی‌شک حاصل زحمات و پیگیری‌های مسئولان هیئت دوومیدانی استان، مربیان مجرب و پشتکار ورزشکاران فعال در این عرصه است که هر روز شاهد خبری خوش در دو و میدانی استان از رسانه‌های مختلف هستیم.

با ادامه این موفقیت‌ها و حضور استعدادهای جدید در دوومیدانی استان افق روشنی پیش روی این رشته و ورزشکاران قرار گرفته و این هیئت ورزشی با کشف و پرورش استعدادها آینده درخشانی را برای ورزشکاران این رشته رقم می‌زند.

در جریان رقابت‌های انتخابی دوی صحرانوردی استان، در هر رده سنی سه نفر برتر معرفی شدند.

در رده سنی نوجوانان ایمان طالبی از همدان مقام اول را کسب کرد و پوریا وطن‌نواز و سیدامیر زمان‌پور هر دو از همدان به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

رده سنی جوانان با معرفی حسن گلابی از همدان به عنوان نفر اول و علی وفایی و محمد وفایی هر دو از اسدآباد به عنوان نفرات دوم و سوم به کار خود پایان داد.

لازم به ذکر است نفرات برتر معرفی شده در هر رده سنی تمرینات خود را ادامه می‌دهند و بعد از تشکیل کمیته فنی هیئت دوومیدانی استان نفرات منتخب به مسابقات کشوری که آذرماه امسال برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما