تازه های سایت

کد مطلب: 22197
28. مهر 1393 - 12:54
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس جهت انجام مذاکرات تکمیلی و جزئیات قرارداد خود با تیم تراکتورسازی، امروز در این باشگاه تبریزی حضور می‌یابد.

به گزارش سایت گرو به نقل از مهر، مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز برای جذب حسین ماهینی، امروز دوشنبه با این مدافع راست تیم پرسپولیس مذاکرات خود را در تبریز انجام می‌دهند تا به توافق نهایی برسند.

ماهینی که به دلیل مشکلات سربازی خود باید به یک تیم نظامی برود، تراکتورسازی را به ملوان ترجیح داده و از این رو دیشب عازم تبریز شد تا امروز جلسه‌ای را مسئولان باشگاه تراکتورسازی داشته باشد.

تیم تراکتورسازی در سمت راست خط دفاعی خود فقط محمد ایرانپوریان را به عنوان یک مدافع راست متخصص در اختیار دارد. حضور حسین ماهینی در تراکتورسازی می‌تواند خیال رسول خطیبی را از داشتن یک مدافع راست مطمئن دیگر غیر از ایرانپوریان، راحت کند.

ماهینی در فصل جاری در چند بازی برای تیم پرسپولیس توپ زد و با توجه به اینکه مشکل پایان خدمت سربازی داشت، مجبور شد از جمع سرخپوشان تهرانی جدا شود.

در صورت توافق نهایی دو طرف در مذاکره امروز، این مدافع بوشهری بازیکن تراکتورسازی خواهد شد و برای عقد قرارداد باید مراحل قانونی را طی کند.

دیدگاه شما