تازه های سایت

کد مطلب: 22166
27. مهر 1393 - 8:51
نخستین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان نهاوند همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت گرو، همزمان با سراسر کشور، مشعل نخستین المپیادورزشی درون مدرسه ای آموزشگاه های شهرستان نهاوند توسط دانش آموزان ورزشکار روشن و این رقابتها در سطح مدارس آغازشد.

 مدیر آموزش و پرورش نهاوند در این مراسم که در دبیرستان دخترانه تیزهوشان نهاوند برگزار شد، افزود: المپیاد درون مدرسه‌ای گامی برای رقابت سالم، سازنده، با نشاط‌سازی محیط مدارس، انس و علاقه دانش‌آموزان به مدرسه و آموزش و توسعه ورزش‌های همگانی در سطح مدارس است.

تکلو گفت: طرح المپیاد درون مدرسه ای از جمله طرح های عملیاتی برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل ،تهذیب و ورزش است که امروز به صورت هماهنگ در سطح تمامی مدارس نهاوند به اجرا در آمده است.

وی افزود: در بسیاری از کشورها به ورزش مدارس اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند و در سطح ملی و بین‌المللی نتایج خوبی به دست می‌آورند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند عنوان کرد: با توجه به سیاست های وزیر آموزش و پرورش مبنی بر مدرسه محوری و همچنین توسعه فرهنگ مشارکت در مدارس ،اجرای این طرح می تواند گام عمده ای برای عملی نمودن اهداف تربیت بدنی و ورزش در سطح مدارس باشد.

وی از ایجاد تمهیدات لازم برای عملی کردن طرح المپیاد درون مدرسه ای خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع، ستاد اجرایی در سطح شهرستان تشکیل گردیده و جلسات توجیهی برای مدیران برگزار شده که در این جلسات بر بکار گیری تمام توانمندی ها و ظرفیت های مدرسه برای پیشبرد اهداف طرح تاکید شده است.

تکلو موفقیت های ورزشی دانش آموزان نهاوند را در سطح استان و کشور چشمگیر دانست و گفت: در سال تحصیلی گذشته دو نفر از دانش آموزان این شهرستان در رشته های پرتاب نیزه و آمادگی جسمانی در سطح کشور صاحب مقامهای اول و سوم شده و تیم والیبال ابتدایی این شهرستان نیز در سطح کشور مقام چهارم را کسب نموده است .

وی در پایان گفت: در این المپیاد دانش آموزان در رشته هایی همچون بسکتبال، فوتبال، والیبال، آمادگی جسمانی، طناب کشی، بازی های بومی و محلی، دارت و تنیس روی میز به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/

81353863-6021344 81353863-6021348 81353863-6021351 IMG_0047 81353863-6021342

دیدگاه شما