تازه های سایت

کد مطلب: 22147
26. مهر 1393 - 9:40
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از اجرای بیش از 30 برنامه در هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبر داد.

 http://garoo.ir/wp-content/uploads/2013/11/79089995496862499546.jpg

سعید کولیوند در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، اظهار داشت: از 26 مهر ماه تا دوم آبان ماه هر سال به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی و جامعه به نام هفته تربیت ‌بدنی و ورزش نام‌گذاری شده است.

وی گفت: ورزش از نیازهای ضروری و اساسی جامعه است و باید همه دستگاه‌های ذی‌ربط در نهادینه‌سازی فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف جامعه بکوشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند ادامه داد: هفته تربیت بدنی فرصت مجددی است تا به بحث ورزش، تحرک جسمی و فعالیت های بدنی توجه بیشتری کنیم که در نهایت سلامت جسم و روح و شادی و بالا بردن روحیه کار و افزایش کیفیت زندگی را در پی دارد.

وی عنوان کرد: بیش از 30 برنامه در قالب برنامه های ورزشی ، فرهنگی در بخشهای آقایان و بانوان در هفته تربیت بدنی اجرا می گردد.

کولیوند افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار و تقدیر از ورزشکاران ایثارگر و غبار روبی گلزار شهدا از برنامه های فرهنگی هفته تربیت بدنی و ورزش در نهاوند است.

وی با بیان اینکه باید به دنبال بارور شدن ظرفیتهای واقعی ورزش نهاوند باشیم افزود: شهرستان نهاوند با داشتن استعداد های عالی در رشته های مختلف به عنوان یکی از قطب های ورزش استان همدان شناخته می شود که باید بیش از پیش این استعداد ها شکوفا شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان اظهار کرد:سلامت، نشاط و فرهنگ به عنوان شعار هفته تربیت بدنی و ورزش تعیین شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما