تازه های سایت

کد مطلب: 22075
20. مهر 1393 - 10:36
فرمانده انتظامی همدان از افزایش ۶.۷ درصدی تصادف های جاده ای در استان خبر داد و گفت: نبود شانه خاکی در جاده های روستایی، افزایش ترددها و ازدیاد مسافر از مهمترین عوامل افزایش تصادف های جاده ای استان است.

تصادف

به گزارش سایت گرو به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار حاجی محمد مهدیان نسب شامگاه شنبه در دیدار شورای فرماندهی انتظامی استان با استاندار همدان که در محل سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: در سال 1393 با توجه به شعار سال 14 اولویت برای نیروی انتظامی استان مشخص و تدوین شد.

وی گفت : دین باوری ، ولایت مداری و رشد و تعالی سازمانی بعنوان اصلی ترین برنامه نیروی انتظامی استان سرلوحه برنامه ها قرار گرفت و تلاش شد تا مجموعه نیروی انتظامی با تاسی از این شعار در راستای رشد و اجرای برنامه های خود حرکت کند.

سردار مهدیان نسب گفت : در ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد نیروی انتظامی استان رضایتمندی مردم از این نیرو در استان همدان 18 درصد رشد دارد که این حاصل عملکرد صادقانه پرسنل ناجا است.

فرمانده انتظامی استان رویرکرد برنامه نیروی انتظامی استان را فرهنگی بیان کرد و گفت : در حوزه پیشگیری و عفاف و حجاب کارهای پژوهشی و تحقیقاتی خوبی با مشارکت و همکاری اساتید دانشگاه ، حوزه های علمیه و متولیان فرهنگی استان انجام شده و بهترین طرح های تحقیقاتی به ناجا معرفی شد که مورد تقدیر وزیر کشور نیز قرار گرفت.

مهدیان نسب گفت : تابستان امسال هفت ایستگاه فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب در سطح استان ایجاد شد و نتیجه آن عملکرد خوب نیروی انتظامی در حوزه تذکر لسانی بوده است.

سردار مهدیان نسب گفت: سه هزار پرونده در کلانتری های استان به مراکز مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی ارجاع شد  که از این تعداد دو هزار و 600 پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

وی با بیان اینکه در سال فرهنگ به پیشگیری از جرایم در جامعه بیشتر توجه شد  گفت: 145 هزار نفر آموزش های لازم در رشته های مختلف نظیر عفاف و حجاب، مقابله با اعتیاد و مواد مخدر، ترافیک شهری و تردد و سبک زندگی را فرا گرفتند.

وی همچنین از تشکیل بانک اطلاعاتی شبگردان و سرایداران اداره ها در استان خبر داد و گفت: شبگردان در خصوص حفاظت از محلی که در آن هستند آموزش می بینند و نیروی انتظامی نیز بهتر می تواند بر عملکرد آنها نظارت داشته باشد.

وی  از افزایش 6.7 درصدی تصادف های جاده ای در استان خبر داد و گفت: نبود شانه خاکی در جاده های روستایی، افزایش ترددها و ازدیاد مسافر از مهمترین عوامل افزایش تصادف های جاده ای استان است.

فرمانده انتظامی استان همدان  گفت: پلیس فتا نیز در این استان شبانه روز انجام وظیفه می کند و تاکنون 153 سایت و وبلاگ شناسایی و برخورد شده و امسال 35 درصد برخورد پلیس فتا با متخلفان فضای مجازی جدی تر شده است.

انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما