تازه های سایت

کد مطلب: 21719
4. مهر 1393 - 18:14
همزمان با سراسر کشور همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند برگزار شد.

SAM_3327

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرماندار نهاوند در این همایش گفت: در دوران جنگ تحمیلی، رزمندگان اسلام جان خود را به خطر انداختند تا امروز مردم ما در سایه اسلام با آرامش زندگی نمایند لذا باید همواره یاد شهدا و رزمندگان در ذهن ها باقی بماند .

عبدالملکی افزود: امروز نیز همان عوامل پیروزی در دوران هشت سال دفاع مقدس در کشور ما نقش آفرینی می کند و قدرت بازدارندگی دفاعی و بالندگی علمی کشور ، ایران را به جایگاهی رسانده که همه کشورها به قدرت فرا منطقه ای ایران اعتراف می کنند .

فرماندار نهاوند اظهار کرد: برگزاری این همایش علاوه بر بعد سلامت و توجه به ورزش در جامعه در واقع تجدید بیعت دوباره با شهدا و آرمان‌های بلند آنان بوده است و اینکه ما تا آخرین نفس در ادامه راه شهدا استوار حرکت می‌کنیم.

 فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در ادامه این مراسم گفت: با شروع جنگ تحمیلی مردم ما با دستان خالی و با تکیه بر ایمان و وحدت کلمه در برابر تمامی قدرت های جهان ایستادگی کرده و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد.

کریمی افزود: امروز همه وظیفه داریم که ارزش های دوران دفاع مقدس را پاس داشته و آنرا به نسل جوان انتقال دهیم.

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: بدون شک یکی از عوامل مهم پیروزی در دفاع مقدس نقش پرشور جوانان و نوجوانان در آن عرصه بود، جوانان شهادت‌طلب و عاشق میهن اسلامی برای دفاع از نظام و آرمان‌ها سر از پا نمی‌شناختند.

وی آشنایی مردم با فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا را از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان دانست و افزود: با برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و خاطره‌گویی رزمندگان اسلام، رشادت‌‌ها و ایثارگری‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس به نسل جوان جامعه در طول هفته منتقل می‌شود.

دیدگاه شما