تازه های سایت

کد مطلب: 21676
2. مهر 1393 - 11:58
"تماشاگران پرسپولیس مرا کوچک کردند"، "منتظر کوچکترین اشاره علی کریمی برای بازگشت به پرسپولیس هستیم"، "پرسپولیس نتیجه بگیرد، دوستان و غیر دوستان آرام نمی‌نشینند"، "اجازه دخالت به حمید استیلی در تصمیمات پرسپولیس را نمی‌دهیم". این آخرین اظهار نظرهای رئیس هیات مدیره پرسپولیس است که نسبت به مسائل و اتفاقات روز باشگاه مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، حمیدرضا سیاسی، درباره حضور علی کریمی در تمرینات پرسپولیس و تلاش باشگاه برای قانع کردن وی برای بازی کردن در تیم اظهار کرد: من هنوز نتوانسته‌ام با کریمی صحبت کنم. اول باید با خودش حرف بزنم و اگر احساس کنم که تمایلی برای بازی در پرسپولیس دارد، برای جذبش کوتاهی نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ما منتظر کوچکترین اشاره کریمی هستیم. او فعلا می‌خواهد با پرسپولیس تمرین کند. کادر فنی هم دلش می‌خواهد علی کریمی به تیم پرسپولیس برگردد و بتواند به تیم کمک کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شرایط پرسپولیس و امیدواری به تداوم این روند، تاکید کرد: ان شاءالله روزهای خیلی خوب را هم در پرسپولیس خواهیم دید. آروزی من این است که هواداران پرسپولیس روزهای خوبی را با تیم خود داشته باشند.

سیاسی در ادامه با انتقاد از شعارهای بعضی از تماشاگران در حمایت از وی در روز حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس (سیاسی، درخشان - پرسپولیس قهرمان) تصریح کرد: واقعا از شخصیت پردازی بدم می‌آید. تماشاگران پرسپولیس مرا کوچک کردند. شعار برای قهرمانان و پهلوانان است نه من. اصلا از این حرکت خوشم نیامد و حتی گفتم با این مسئله برخورد کنند!

"مسئله باشگاه پرسپولیس با اسپانسر یکی از مسائلی است که هنوز به نتیجه نرسیده و شفافیتی در توافقات طرفین وجود ندارد". رئیس هیات مدیره پرسپولیس در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر با خودداری از صحبت درباره وضعیت اسپانسر تاکید کرد: ما هنوز با اسپانسر در حال مذاکره هستیم و اجازه بدهید تا زمانی که نتیجه نهایی نشده، صحبتی نداشته باشیم. من قبلا گفته بودم و الان هم می‌گویم که اگر اسپانسر به هر دلیلی نتوانست تعهداتش را پرداخت کند، اجازه نمی‌دهم باشگاه دچار مشکل شود.

سیاسی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شائبه کارت خدمت چند بازیکن دیگر پرسپولیس از جمله محسن بنگر و امید عالیشاه هم گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی یادآور شد: به هر حال مشکلات پرسپولیس هر روز در حال افزایش است. هر روز برای ما مشکلاتی ایجاد می‌کنند. دوستان و غیر دوستان هر وقت پرسپولیس نتیجه بگیرد آرام نمی‌نشینند!

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارتباط نزدیکش با حمید استیلی و اینکه گفته می‌شود استیلی نقش اساسی در تصمیم گیری‌های پرسپولیس دارد، اظهار کرد: اصلا اینطور نیست. نه خود استیلی تصمیمی به دخالت در پرسپولیس دارد و نه ما اجازه دخالت به وی نمی‌دهیم. او در راه آهن مشغول کار است و تمرکزش را روی تیم راه آهن گذاشته است.

سیاسی همچنین انتخاب محمود خوردبین به عنوان سرپرست پرسپولیس با نظر حمید استیلی را خلاف واقع دانست.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه امیر عابدینی به دنبال لابی‌های فراباشگاهی برای رسیدن به پست مدیرعاملی پرسپولیس است، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم. من فقط کم و بیش از گوشه و کنار لابی های داخل باشگاه خبر دارم! لابی های فراباشگاهی خارج از حیطه من است. به هر حال قرار است دوشنبه هفته آینده بعد از نشست هیات مدیره، مدیرعامل باشگاه معرفی شود.

دیدگاه شما